XX

70 8 25
                                    

"Eh, Tsuyoi-san iyi misin?"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Eh, Tsuyoi-san iyi misin?"

Sınıf arkadaşlarından biri Anda'yı hafifçe omzundan dürterken sordu. Genç kız, yere doğru, umutsuz denebilecek kadar karanlık bir şekilde bakıyordu.

"İyi olduğundan emin misin?"

"İlk okuldan beri aynı sınıftayız. Eminim, kaybetmeyi kaldıramadığı için böyle."

Elleri ceplerinde olan, daha uzun boylu kız ona cevap verdi.

"Tsuyoi-san?" Anda'nın omzuna dokunup kendine gelmesini sağlaması işe yaramış olacak ki, Anda kafasını kaldırıp karşısındaki sınıf arkadaşına baktı.

"Ne?" Diye hafifçe mırıldandı kendi kendine açık pembe, kısa saçlı kıza baktı. Kendisine doğru gülümsüyordu.

"İyi misin Tsuyoi-san?"

Sınıf arkadaşının ismini hatırlayamadığı için kendisine lanet ettiği ilk andı bu Anda'nın.

"Ah, evet iyiyim. Sağol."

İkili başlarını sallayıp Anda'yı yanlız başına bıraktığında Anda bakışlarını hemen Baji'nin oturduğu yere çevirdi.

Gözlüklerini, ders beden dersi olduğu için çıkarmıştı ve tenefüste oldukları içinde rahatlamak amacıyla hep at kuyruğu yaptığı siyah saçlarını açmıştı. Beyaz tişörtü, omuzlarının üstündeki açık mavi havlu ve şakağından akıp tenini ıslatan ter ile diğer kızların gözüne bir şaheser gibi gözükse de Baji, Anda şuan o şaheseri bin parçaya ayırmak ve her bir parçasını da uzaya fırlatmak üzereydi.

Etraftaki kızlar, aslında her zaman orda olan ama gözlüklerini çıkarmış olan Baji'nin su içişini hayran hayran izlerken birden görüş alanlarına Anda giriverdi.

Kollarını birbirine bağlamış, doğrudan bankta oturan Baji'ye bakıyordu.

İlk başta "ne var" anlamında başını sallasa da Anda cevap vermeyince ekledi Baji.

"Ne?"

Anda derin bir nefes alıp verdi.

"Hadi matematik yapamıyorsun, hadi kanjide kötüsün. Beden dersinde nasıl kötü olabilirsin amına koyayım?"

Baji umursamaz bir tavırla suyundan bir kaç yudum daha aldığında her şey Anda için çok daha zor bir hal alıyordu.

"Ayağım kötü tamam mı?" Diyip sol ayağını kaldırıp Anda'ya gösterdi. Resmen dalga geçiyordu.

"Kes şunu."

"Neyi? Bunu mu?" Bacağını biraz daha kaldırıp Anda'ya doğru iyice uzatırken alayla sordu.

Geçen akşam Chifuyu ve Kazutora ile çıktığı gece yürüyüşünde, kendilerine dadanan bir kaç sarhoş adamı iyi benzetmişlerdi fakat Baji, kavga sırasında sağ ayak bileğini burkmuştu. Acısını hala hissediyorken istemsiz bir titreme geldi.

TROUBLEMAKER | tokyo revengers fanfiction Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin