XIV

101 11 13
                                    

Baji, eline aldığı yara bandını kaşının üstüne yapıştırmaya çalışırken hafifçe Chifuyu'ya doğru döndü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Baji, eline aldığı yara bandını kaşının üstüne yapıştırmaya çalışırken hafifçe Chifuyu'ya doğru döndü. "Nasıl iyi mi?"

"Biraz daha," Chifuyu gözlerini kısarken Baji'ye doğru yaklaştı ve yara bandı tam yaranın üzerine gelecek şekilde yapıştırdı "şimdi oldu işte."

Baji acıyla iç çekerken gözlerini yumdu. Gözlerini açıp yeniden Chifuyu'ya döndü. "Hmm, öğreniyorsun bu işi Baji-san." Chifuyu sinsi bir şekilde gülümsedi.

"Elinin ayarına dikkat et it oğlu it."

"Erişte kalmamış." Baji'nin buzdolabını karıştırırken söylendi Kazutora. "Bok ye." Diye sakin ama agresif bir şekilde karşılık verdi Baji. "Erişteyi ne yapacaksın Kazutora-kun?" Sıkıntı ile başını geriye atarken buzdolabının kapağını kapattı. "Götüne sokucam Chifuyu." Dedi esnerken. Baji elini yıkarken Kazutora birden sesini yükseltti.

"Bu arada! Bu Ray ne ayak?"

"Niye sordun?" Diye soruyla karşılık verdi Baji. Sol kaşını kaldırmış, ellerini havluyla kurularken Kazutora'ya baktı.

"O adamları, nasıl öyle dövebildi?"

Baji Chifuyu'ya, Chifuyu da Baji'ye baktı. Sonra ikisi birden göz temasını kesti. Kazutora, susup sadece birbirleriyle bakışan ikiliye baktı. "Evet, konuşacak mısınız?"

"Bilmiyoruz." Baji hariç. O bir şeyler biliyordu. Ama Anda'nın yerine konuşmak doğru gelmiyordu.

"Gizemli, seksi."

Baji biçimli kaşlarını çatarak Kazutora'ya baktı.

"Ne dedin?"

"Seksi"

"Seksi?"

"Kabul et, seksi."

"Tch." Bir bardak alıp su doldurdu Baji. "İdeal tipimle dalga geçenin çekici bulduğu şeye bak." Kazutora'ya kahkaha attı.

"Üzgünüm Baji, kendimden otuz üç yaş büyük birini çekici bulamadığım için."

"Kes sesini!"

Chifuyu, birden Baji ve Kazutora'nın arasına girdi. "Bence o bir vampir."

"Ne?" Baji Chifuyu'ya doğru, siktir boktan tahmininden dolayı şaşkınlıkla dönerken sordu.

"Kıpkırmızı gözleri var. Aynı bir vampir gibi. Okuduğum bir vampir konulu mangada, vampirlerin normal insanlardan bir kaç kat daha güçlü olduğu yazı yordu." Baji birden önüne döndü. Çünkü burada yine bu ikilinin bilmediği bir şeyi biliyordu. Anda çift renkli gözlere sahipti. Ayrıca okuduğu mangadan tespit yapmak mı? Hangi dangalak böyle bir şey yapardı ki?

"Ah adamım çok seksi!"

Kazutora, Chifuyu'nun söylediklerine karşılık bağırırken Baji birden içtiği suda boğulmaya başladı.

TROUBLEMAKER | tokyo revengers fanfiction Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin