X

129 14 23
                                    

"Bilerek yapmadım anne, yemin ederim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


"Bilerek yapmadım anne, yemin ederim." Derken annesinin yüzüne bile bakamıyordu küçük Anda. Minik elleri ile tulum eteğinin uçlarıyla oynarken üzgün ve pişman bir yüz ifadesi takındı. Yalan söylemekte yaşıtı olan çocuklara göre biraz daha iyi sayılabilirdi. Ama annesine karşı hiç şansı yoktu.

Annesi sağ eliyle anlını ovuştururken iç çekti.

"Sana demedim mi dikkatli ol ve başıma iş açma diye." En sonunda, Anda, annesinin yüzüne baktığında her seferinde onu böyle kızdırdığı için pişman olurdu. Ama daha sonra tekrar yapardı. Tekrar ve tekrar.

Neden mi?

Çünkü annesinin ilgisini kendi üzerine çekebileceği tek bahaneydi bu. Sahip olduğu aile mirası ile başına iş açmak. Annesinin, hiçbir zaman üstüne çekemediği dikkat ve ilgisini Anda günün sonunda ancak böyle elde edebiliyordu.

Ama sonra bir şey oldu.

Anda, kendisini zorbalayan ana okul sınıf arkadaşının kolunu kırdı. Daha doğrusu buna sebep oldu.

"Bilerek yapmadım anne!" Bu sefer gerçekten bilerek değildi ve annesi bunu çok iyi biliyordu. "Ben sadece..." ağlarken hıçkırıklar içinde devam etti Anda konuşmaya. "Ben sadece *hik*... Sadece *hik* kendimi korumak için..." Derken yeniden şiddetli bir şekilde ağlayama başlardı.

"Tamam sus anladım." Annesi ne yapacağını kara kara düşünürken tek çözümün onu anlayan birinin her şeyi anlatması gerektiğini fark etti.

"Bu büyük, büyük, büyük..." Diye başlardı cümleye annesi. Bir kaç kere daha "büyük" kelimesini söyledikten sonra cümlenin sonuna gelirdi. "... Büyük, büyük büyükannen Noshimora." Binlerce kez duyduğu bu cümlenin ardından, her zaman başını, anladığını belli etmek için sallardı Anda. Annesi elindeki uzun çubuk ile aile ağacının başındaki kadın silüeti fotoğrafını gösterirken bir kaç defa tahtaya vururdu.

"Ailemizde bu güçleri kulanmaya başlayan ilk kişi olarak biliniyor." Yavaşça çubuğu aşağıya indirirken devam etti. "Ve nesiller boyunca ailedeki kadınlar aracılığıyla bu günlere geldi." Aile ağacının sonundaki fotoğrafı gösterdi annesi elindeki çubukla.

"O benim!" Diye fotoğrafı işaret ederken gülümsedi küçük Anda. "Evet." Derken kızına gülümsedi annesi. "Sensin. Şuan ki son kullanıcı. Sen de bu gücü kendi kızlarına aktaracak ve bu gücün nesilden nesile aktarılmasını sağlayacaksın, anladın mı?" Başını salladı Anda.

"Ama!" Diyerek bütün dikkati yeniden üzerine çekti annesi. "Bir şeye dikkat etmelisin Anda." Yeşil tahtanın üstündeki başka bir kağıdı gösterdi.

"Güç + Kötüye kullanım = Güç kaybı + Hayat boyunca sahip olunacak kötü alışkanlıklar/ağır hastalıklar."

Annesinin zamanında kurduğu bu formül küçük yaşlarından beridir asla çıkmamıştı Anda'nın aklından.

TROUBLEMAKER | tokyo revengers fanfiction Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin