Napok hosszúak és rettentő unalmasak. Haru, a nemrég megtalált kiscicám, próbálja feldobni a kedvem, de neki sem megy. Jungkook és Jin nagyon ritkán vannak itthon, és Iseul pedig rengeteget főz, annak ellenére, hogy a fiúk szinte semmit sem esznek. Az ágyamon pihentem, mikor hallom, hogy Haru felnyávog. Felültem az ágyon, majd Harura néztem. A kis cicám belemászott a táskámba, ahol kényelmesen elfért. Úgy tűnik, ideje lenne kimozdulnom. Gyorsan felkeltem, felöltöztem, és Harut a táskámmal együtt elvittem az utcára. Útközben találkoztam valakivel, aki megállított.
- Szia! Nem lenne kedved eljönni egy buliba ma este az étterembe?
- Nem, köszi, inkább kihagyom - mondtam volna tovább, de megállított.
- Na, gyere már! - győzködött tovább.
- De... na jó, megyek, csak nem maradok sokáig.
- Szuper! Akkor itt a belépőd. Este találkozunk - mondta, majd odébb állt.
Nekem ez az egész már bűzlik...Este hazaértem, és még mindig volt időm felöltözni a bulira. Gyorsan felvettem egy vörös ruhát és magassarkút. Hajam összefogtam, majd etettem a Harut, és elindultam. Senkinek sem szóltam, hogy eljöttem, mert Jungkook és Jin nem voltak otthon, Iseul pedig aludt. Beléptem az étterembe, ami szerencsére nem volt olyan messze. Bár félek itt lenni, de le kell küzdenem a félelmeimet.
Odamentem a büféasztalhoz, és vettem egy sütit. Nem volt a legfinomabb, de megettem. Rengetegen voltak itt, az biztos.
- Hye-ja? - hallottam egy ismerős hangot, mire megfordultam. Jungwon állt mögöttem.
- Szia! Te mit keresel itt?
- Hát gondoltam, rám fér egy buli - vakarta meg a tarkóját. - És te mit keresel itt?
- Én is szeretnék egy kis lazítást - mosolyodtam el.
- Táncolsz velem?
- Igen - mondtam, és egyből a táncparkett közepére húzott. Megfogta a jobb kezemet, majd a derekamhoz is húzott. Lassú zene kezdődött, és elkezdtünk táncolni. Szinte Jungwon vezette az egész táncot, és nagyon jól csinálta. Mintha tollpihék lennénk...
- Gyönyörű vagy ma este - súgta a fülembe.
- Köszi - elpirultam.
Miután véget ért a zene, egy kicsit bulizósabb dal kezdett szólni, ami a fiataloknak szólt, vagyis a tiniknek. Jungwon elmegyett a mosdóba, én pedig addig elmentem egy pohár puncsért. A még teli poharat fogtam, és néztem a táncoló embereket. Egyszercsak valaki rám borult, és a puncs rám ömlött, a pohár pedig darabokra törik a földön.
- Oh, sajnálom - mondta az étterem tulajának lánya, aki miatt már nem dolgozom itt.
- Te! - kiáltottam hangosan.
- Ki mondta, hogy eljöhetsz a bulimra?! - fogta meg erősen a karomat, és megrántott.
- Senki! Én magamtól jöttem!
- De nagy lett a szád! - nevetett fel. - Azt hiszed, hogy azzal, hogy már nem dolgozol itt, megszabadultál tőlem? Namjoon nem fog megvédeni. Szerintem Namjoon is tisztában van vele, mekkora nagy ribanc vagy! - mondta, majd egy nagyot lökött rajtam, és az étkezőasztalra estem, amit összetört az esés. Rengeteg étel borult rám. A tulajdonos lánya pedig rám borította az egész tál puncsot is.
- Jól jegyezd meg, hol a helyed! Ha kell, többször is figyelmeztetlek. Megmondtam, hogy tönkre teszem az életed! - kiáltotta, majd elment.
-Hye-ja! - jött oda hozzám Jungwon és segített felállni.
-Nekem... nekem most mennem kell. - mondtam, és kifutottam a tömegen, akik eddig bámulták az eseményeket.Sírva szaladtam be a szobámba, ahol a térdeimre estem. Haru odajött mellém és hozzám bújt. Ölembe vettem és simogatni kezdtem.
-Oh Haru... mi lesz velem? Nem fogok megszabadulni ettől a ribanctól... Tényleg tönkre fogja tenni az életem. Bárcsak ne lenne a közelemben ez a fruska!
-Hye-ja, drágám. - szólt Iseul az ajtóm mögül. - Minden rendben van? - kérdezte aggódva. Most erre mit kéne mondanom? Ha nem mondok semmit, mi lesz? - Bent vagy?
-Persze, minden rendben Iseul, ne aggódj. De most egyedül szeretnék lenni.
-Rendben. Ha bármi kell, szólj nyugodtan.
-Köszönöm. - mondtam hálásan, majd hallottam távozó lépteit.
Nem szeretem megosztani másokkal a fájdalmaimat, mert azok átterjednek a másik félre is. Iseulnak nehéz lenne ezzel megbirkózni, ezért nem is untatom ezzel a kis dologgal. Letettem Harut, majd elmentem zuhanyozni. Miután végeztem, felvettem a pizsamámat és lefeküdtem aludni.
YOU ARE READING
A vámpír és a vérfarkas szerelmei
Fanfiction(Enhypen és BTS ff) A történet saját elképzelés. (Néhol előfordulhatnak durva jelenetek)