1.Bölüm(REVNA NEVA)

27 4 0
                                    

REVNA NEVA HAZNEDAR
(Yazar Anlatımı)

Çok zengin ve borç batağına batarak iflas etmiş bir ailenin üç çocuğundan en büyüğü.Herşey onun omuzunda.

Bilgisayar mühendisliği okumuş ve okulunu üçüncülükle bitirmiş bir deha.Aynı zamanda güzel ve oldukça akıllı bir kız.

Revna'nın hayatında hiç erkek arkadaşı olmadı.Çünkü aşık olmadı.Ta ki o güne kadar.Aşk hiç ummadık bir anda kapısına dayanana kadar.

Ve şu bir gerçek ki Revna onu görene kadar karşı cinse nasıl ilgi duyulur nasıl aşık olunur bilmiyordu.

Mezun olduktan sonra staj için gittiği şirkette genç ve yakışıklı patronunun o olduğunu görene dek.

Ve Revna için hayat aslında o gün değişicekti.Revna bunu daha sonra dan fark edecekti.

Bir saat sonra yakışıklı patronu Alpar Mete Karakan onu yanına çağırdı.

(Karakter ağzından)

Alpar beyi şirkette işe başladığımdan beri ikinci görüşüm.

Duyduğuma göre pek şirkete uğramazmış toplantıdan toplantıya gelirmiş.

Beni odasına çağırınca çok şaşırdım normalde kimseyle muhatap olduğunu görmedim işe başladığım üç aydan beri.Zaten şu üç ayda toplasan on iki hafta da sekiz veya dokuz kez şirkete gelmiştir.Adam işe gelmekten çok home office çalışmayı seviyormuş.

Aklımda ki düşüncelerden sıyrılıp önünde durduğum kapıyı çaldım.

İçeri den Alpar beyin "Gel" sesini duyunca kapının kulpunu indirip kapıyı ardımdan kapatıp tam karşında durdum.Ne diyecek bilmiyordum ama kalbim yerinde değildi.

Çünkü surat ifadesinden pek iyi şeyler konuşmayacak gibi bakıyordu.

İlk Bölümü Nasıl Buldunuz.

Evet Çok Kısa Oldu Ama İlk Defa Yazmaya Başladım.Yazmaya Alışmam Biraz Zaman Alıcak Gibi.

Bölümü beğendiyseniz Vote Verip Satır Arasına Yorum Yapmayı Unutmayın Arkadaşlar.

Bu kitap benim ilk kitabım hatalarım varsa affolla.Siz yanlışlarımı yorumlarda belirtirseniz ben kendimi o yönde geliştirip sizlere daha güzel bölümler sunabiliriz.

Sizleri çok seviyorum.

Tutku Masalı (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin