AlparMete
(Karakter den)Revna'nın kahvesini verdikten sonra yerime gecip oturdum.
Fincandan bir yudum kahve aldıktan sonra konuşmaya başladım.
-"Şimdi Revna sözümü kesmeden beni dinle sana asistanlık teklif ettim çünkü benim şirketim de asistanlık biraz farklı toplantılarımı iş görüşmelerimi ajanda mı sekreterim Ferda hanım ayarlıyor ve bana bildiriyor.Ben asistanlarıma kendime hizmet ettirmem işim çok değilse kahvemi çayımı kendim alırım.Çok yoğunsam asistanımdan rica ederim.Benim asistanlarım bu zamana kadar bölüm iyisi olmasalar da benim ve sizin gibi yazılım okumuş insanlardı.Benim asistanlarım benimle birlikte yazılım yazarak veya kodlama yaparak bana yardımcı olurlar.Anlaşıldı mı?"
Biraz abartmış olabilirim ama eğer kabul ederse zaten o bunlardan başkasını yapmayacak.
-"Evet anladım efendim."
-"Tamam güzel.Şimdi seni asistanım olarak isteme sebebine gelirsek benim daha önceki asistanlarım şirket bu kadar büyümeden önce de büyüme aşamasında da ihanet edip projeleri mi rakip olan büyüdükçe rakip olacağımız şirketlere sattı.O yüzden ben de yazılım işinde kıdemli birini işe almak istiyorum."
-"Peki efendim benden isteğiniz nedir?"
-"Eğer kabul edersen bir sözleşme imzalıyacaksın ve bu sözleşme karşılığında sana para vericem.Ben bu şekilde dosyalarımı güvene alırken sende zengin olabilirsin"
-"Size nasıl bir izlenim verdim bilmiyorum ama ben para göz bir insan "
-"Ben sana para gözsün demedim.Sadece ben dosyaları korurken sende kazan istedim."
-"Saygısızlık etmek istemem ama ben asistanınız olmak istemiyorum."
-"Bak Revna seninle daha açık konuşayım benim aklımda şirkette ki iki eski erkek çalışan vardı.Ama durumları ben onlara o parayı versemde bana güven vermiyordu.Seni daha iki saat önce gördüm stajyer olarak başlayıp daha ayın dolmadan en üst düzey depatmanda işe alınmışsın.Bu senin bu iş üzerinde ki istikrarını belirler ki bunu zaten ilk günden görmüşlerdir ki seni bu kıdem e işe almışlardır."
Bir nefes alıp verdikten sonra devam ettim.Ama bu kızın inadı beni fena zorluyacak gibi.
-"Ve biz bu departman da ki kimseyi ailesinin en küçük iğnesine kadar araştırıyoruz.Demem o ki seni de araştırdık. Bu işe senden hem iyisini hemde bu paraya ihtiyacı olanı bulamazdım.Son cümlemi yanlış anlama hemen para göz manasında demedim.Ailenin yüklü bir miktar borcu var belli ben sana bu parayı vericem.Sende şirket dosyalarını koruyacaksın.Ben senden önce ki asistanları pek araştırmadan diplomaya göre aldık ama hepsi para için şirket bilgilerini sattı.Ben de o yüzden seninle bu anlaşmayı yapmak istiyorum.Hemen cevap verme biraz düşün istersen ailene danış."
-"Şuan ne diyeceğimi bilemiyorum.İzniniz olursa ben biraz düşüneyim."
-"Tabi ki de düşünebilirsin.3 içinde cevap bekliyorum."
Biraz şaşırdı ama hemen kendini topladı.Ne bekliyordu bir ömür düşün dememi mı?İnşaAllah ailesine sorar da ailesi de o borç batağından çıkmak için kabul eder.
-"Tamam efendim izniniz olursa çıkabilir miyim?"
-"Evet şartların olduğu bu sözleşme dosyasını alıp çıkabilirsin."
Revna dosyayı alıp odamdan çıktı.İnşaAllah kabul etmiş olarak geri gelir.Bazı şartları kabul etmeye bilir ama onu kabul etmeye ikna etmem lazım.
Kendimi biraz daha alıştırmaya başladım yazmaya inşaAllah sizinde hoşunuza gider bölümler.Görüşlerinizi bildirirseniz sevinirim.Seviliyorsunuz.