Сестра Дель 2

13 2 0
                                    

     Адель прокинулась ближче до полудня, сонячне проміння грайливо падало крізь шибку в кімнату. Очі склеювались, а в голові було пусто. Вона легко підвелась, й потерла ніжними пальцями сонні очі. Вона заснула в тих же речах,що й прийшла з роботи. Запах поту,сигар й алкоголю вївся в шкіру. Все її тіло неначе пахло цим противним запахом, тож вставши з ліжка Адель підійшла до шафи.   

       Речі, що знаходились там були зшитими власноруч. Після тижня роботи їй вистачало грошей на покупку тканини, звичайно це були брудні гроші та все ж, як то кажуть хочеш жити вмій вертітись. Так і Адель, збирала гроші на самі базові речі для себе. Сумка й чемодан з яким вона потрапила в Дарем все ще стояв поруч з стіною. Вона його навіть не рухала, так і лежали запаковані речі. Адель сіла на коліна, вона взяла шпильку й встромила її у деревʼяну підлогу. Підчепивши таким чином дошку вона підняла її й відклала в сторону. Всередині була невелика ніша, де лежала красива скринька на замку. Знявши ключ з ланцюжка на шиї ,Адель відчинила скриньку, всередині лежали мішечки з грошима й невелика купа прикрас і два кишенькових годинники. Майстерно прилаштувавши дошку на місце, дівчина перемістилась на ліжко, вона почала рахувати, й сортувати гроші в мішечки.   

        Закінчивши з цим, вона була впевненою ,їй вистачало грошей на квиток до Лондона і на зняття квартири на три місяці, ще у неї залишається три броші й годинник. Цього має бути достатньо а якщо ні, то вона продасть ще свою біжутерію й деякі прикраси з сумки.

       Адель підвелась і скинула всі мішечки назад до скриньки, заховавши її назад, дівчина повернулась до шафи. Взявши сорочку й чорну спідницю, Адель пішла за водою. Холодна вода, стікала тілом й капала на табуретку. Дівчина водила білою хустиною по тілу, обмиваючи його від всього бруду з яким вона контактувала. Адель дивилась в дзеркало, перед нею сиділа худа дівчина, з тонкими кистями, що здавалось вона зламається від простого доторку. Вона схудла й це було видно, тільки не давно вона змогла собі дозволити спокійно харчуватись. Бліда шкіра, синяки під очима.

        Адель користувалась своєю білизною, вона не ризикувала одягати корсет вікторіанської епохи, тож одягала свій, що привезла з собою. Хоча він і не дуже підходив для стягування талії до мінімуму, все таки він їй личив. В останнє перед виходом з кімнати, Адель застигла перед дзеркалом. Красива дівчина в нехай і не дуже якісному проте охайному одязі. Темно-синя сорочка й чорна спідниця, вогняне волосся заплетене в хвіст а потім в косу, чорні чобітки й корзинка. Ще раз оглянувши себе з ніг до голови Адель вийшла з кімнати, закривши її на ключ. Ключі полетіли в кишеню спідниці, спустившись на перший поверх дівчина почула голосний крик дітей. Не встигнувши повністю розвернутись вона відчула як до подолу вчепились дитячі руки.

My Lady Where stories live. Discover now