Перша зустріч

20 2 0
                                    

Завершивши з справами Скарлет вирушила на прогулянку. Вулиці Лондона були такими ж многолюдними. Бруд з під коліс і цей гамір неначе говорив про наповненість міста. Вона йшла вулицею розглядаючи кожну крамницю що бачила.Слабкий запах тютюну торкнувся носа дівчини. Вона повернула голову й помітила тютюнову лавку через дорогу. Припіднявши край спідниці вона акуратно й граційно неначе кішка перейшла дорогу. Зупинившись перед лавкою вона помітила чергу з молодиків, ставши за остайнім чоловіком в черзі вона кинула погляд на постать перед собою. Не звичне темно-синє волосся, широкі плечі й хороша підтягнута статура. Скоріше всього чоловік займається єдиноборством, також  він грає на віолончелі. Цікавий набір. Допоки дівчина лазила пильним поглядом по статурі,черга близилась до кінця. Та схоже чоловік відчув погляд на собі. Він обернувся й змірив таким самим поглядом жінку. Його глибокі темно сині очі нишпорили по постаті навпроти.

-Купуєте цигарки для чоловіка?
-Що?
-Ви для свого чоловіка прийшли купити цигарки?
-Схоже вас не навчили манерам сер. Але так в деякій мірі ви праві.

Скарлет напружилися від такого неочікуваного питання, в той час як в кінці вона вже починала блефувати,все ж цигарки для чоловіка та не її коханого. Схоже каблучка на лівій руці вела в оману цього чоловіка.

-А ви гостра на язик міс.
-Може поки чекаємо зіграємо в гру? По черзі задаємо якесь ствердження, відповідати можна так або ні. Коли ж відповідь так ви можете продовжити задавати питання, якщо ж відповідь ні то хід переходить до іншого учасника.
-Вперед міс, дами перші.
-Ви страждаєте від наркотичної залежності та й самі ви від неї не в захваті.Я права?

По реакції чоловіка вона влучила в саме яблучко. Ну що ж продовжимо містер детективе.

-Так само припущу, що ви граєте на віолончелі та займаєтесь єдиноборствами. Захоплення науковими дослідами теж присутнє. Хоча дивлячись на зовнішній вигляд ви не маєте достатньо коштів.А ?Ваша черга сер.

Скарлет вказала рукою на лавку. Чоловік повернувся й взяв якісь самокрутки паралельно перекинувшись декількома словами з продавцем.

-А ви міс надзвичайно цікаві. Можу припустити, що це ви розглядали мене коли ми стояли в черзі.-Скарлет лише кивнула. Це було очевидно вона навіть не ховала того,що спостерігала за ним.
-Ви граєте на музичних інструментах. Ви хороші в математиці та я б припустив що й в медицині знаєтесь. А.... І щодо інструментів... це фортепіано й скрипка?Вірно.

You've reached the end of published parts.

⏰ Останнє оновлення: Sep 25, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

My Lady Where stories live. Discover now