💔

8 2 0
                                    



Sana yazamadığım her satırı buraya yazmaya karar verdim, iyi bir karar mı bilmiyorum ama bu aralar zaten hiç bir şey bilmiyorum.

Sonsuza  kadar süreceğini sandığımız her şeyin bir sonu varmış aslında, sonsuz diye bir şey yokmuş ve biz kendimizi kandırıyormuşuz.
Sana o kadar aşıktım ki, ve aşk öyle denildiği gibi geçen bir şey değildi. Sana 2 sene boyunca içim gide gide aşıktım. Seni bir anne gibi sevdim. Aslında yaptığım pek çok yanlıştan biri buydu. Senin bir annen zaten vardı, seni annen gibi sevmeyecektim, sevmemeliydim. Kimse ilişkide bir çocuk büyütmemeli, ben büyütmeye çalıştım. Zannettim ki her şey beklersem, sabredersem düzelir. Rayına oturur diye düşündüm hep. Hani sevgi emekti ya hep o emeği veren tarafın ben oluşu kadar saçmaydı ilişkimiz aslında. Alma verme dengesinde sen hep alandın. Ben sürekli kendimden bir şeyler verdim sana.
Aldığımsa beni avutmaya çalışan ufacık sevgin. İşte onunla yetiniyordum. Daha fazlasında gözüm yoktu.
Sevginin güzelleştiremeyeceği adamlar var kızlar, bazı adamlar siz ne yaparsanız yapın aynı kalırlar. İstediğiniz kadar fedakarlık yapın, uğraşın ama istemiyorlarsa size bir damla su bile olmazlar. Ama istediklerinde başkalarına okyanus olmayı da çok iyi bilirler.

Bunun farkına iş işten geçtikten sonra vardım. Ben ben olmaktan çıktığım zaman, kendi benliğimi yitirmeye başladığım zaman, ben artık çocuksu yanımı yitirdiğim zaman farkettim bunları. Meğerse uğruna her şeyi feda edebileceğim adam benden ne çok şey götürmüş. Ne uğruna bir hiç.

Önceden seven gidemez derdim. Kalan hep daha çok acırdı canı gözümde. Ama seven, çok seven de gitmek zorunda kalabiliyormuş. Çünkü karşında ki kişi seni itiyorsa, kaybetmek için elinden geleni ardına koymuyorsa, kalman için ufacık sevgisine bile muhtaç olmak zorundaysan için yana yana arkana baka baka gidiyormuşsun.

Sevgi sözle "seni çok seviyorum" demekle olmuyor, keşke olsa. Çaba olmadıkça söylenen seni çok seviyorum sözü benim ne işime yarar? Sürekli hata yapılırsa özür dilerim demenin ne mânâsı var? Özür dilemek zaten o hatayı bir daha yapmamak için dilenmez mi? Yapılıyorsa bir hata birden çok kez zaten senin gidişin çoktan göze alınmıştır.
Ya da sevgine çok güveniyordur, nasılsa gidemez diyordur aklınca. Ben anladım ki korkmalı bir insan kaybetmekten, korkmadığında kolayca harcayabiliyor seni. 

Çok isterdim hayallerim seninle gerçek olsun, beni kaybetmekten korkmanı çok isterdim. Geriye kalan pek çok hatıranla ben ne yapacağım bilmiyorum.

SouffrirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin