—Jay's pov
Sabah her zamanki gibi ilk uyanan bendim, bu yüzden hızlıca kahvaltı hazırlamaya başladım.
Hem hızlı hem de pratik olduğu için omlet yapmaya karar verdim. Yumurtaları kırdıktan sonra güzelce çırptım ve tavaya yerleştirdim. Saat daha erken olduğu için her şeyi rahat rahat yapıyordum.
Omletler olduktan sonra dört tabağa ayırdım ve sofraya koydum, ardından kahvaltılıkları da yerleştirdim ve portakal suyu sıktım.
Özenle hazırladığım sofraya gururla baktıktan sonra odalardan yavaş yavaş yükselen alarm sesleriyle kıkırdayıp odaların kapısını açtım, omletin kokusunu alanlar hızlıca dışarı çıkıyordu.
"Off off offf Jay'in mükemmel kahvaltısıyla uyanmayalı uzun zaman olmuştu valla."
"Yaa canım hyungum benimmm sen harika bir parçasın ya~"
Niki yüzündeki yeni uyandığı belli olan gülümsemesi ile üzerime doğru gelirken bir anda koşarak sıkıca bana sarıldı ve sulu sulu öpmeye başladı. Ben gülerek onu uzaklaştırmaya çalışırken o daha da yapışıyordu bu yüzden son kozumu oynamaya karar verdim.
"Aaa Hoon günaydın canım benim"
"Ay aşkım mı gelmişşşş"
Niki hızlıca benden ayrılırken kahkaha atıp etrafta Hoon'u aramasını izledim. Hoon'un burada olmadığını fark ettiğinde kaşlarını çatarak bana bakmaga başlamıştı.
"Hadi git uyandır da burada olsun işte."
"Bekle benim aşkım ben geliyorum!!"
Hee gülerek mutfağa ilerlemeye başladığında ben de peşinden gittim ve masaya oturdum. Ardından diğerleri de gelirken gülümseyip 'hepinize afiyet olsun' dedikten sonra bakışlarımı omlete çevirdim.
Bir süre öylece omleti izlerken çatalımı da üzerinde gezdiriyordum, sabah uyandığımdan beri savuşturmayı denediğim düşüncelerim geri gelmeyi çalışıyordu ve ben kendi içimde bir savaş veriyordum.
Her ne kadar düşünmemeye çalışsam da Jungwon aklımdan çıkmıyordu, nasıl biri olduğunu dün konuştuklarımızdan sonra daha da merak ediyordum, ve belki gariptir, Beomgyu ile yaşadıklarını bile merak ediyordum çünkü bilirsiniz; benden haberi olmadığından bir şekilde emin olmam gerekiyor.
Zor da olsa düşüncelerimi kafamdan atmayı başardığımda yüzüme manidar bir gülümseme yerleştirip omleti yemeye başladım.
Yemeğin kalanında pek bir şey olmamıştı, Niki ve Hoon her zamanki yılışıklıklarını gösterirken Hee kusuyormuş gibi yapıyordu.
Yemek bittikten sonra bulaşıkları Hoon yıkayacaktı fakat eğer şu an yıkamaya başlarsa geç kalacağımız için okuldan döndükten sonra yapmaya karar verdi.
Odama girerek hazırlanmaya başladığımda aynadaki görüntüme takıldı gözlerim, son zamanlarda ne yediğime bakmadan deli gibi yiyordum ve bu fiziğime de yansımıştı, spor yapmaya devam etsem iyi olacaktı.
Hızlıca hazırlandıktan sonra beni bekleyen canım arkadaşlarımın sesini duymamla çantamı aldım ve odadan çıktım.
Sessiz geçen yolculuğun ardından Niki'yi sınıfına bırakmış ve biz de sınıfımıza geçmiştik.
-
—Jungwon's pov
Sabah abimin sesiyle uyanmıştım, çoğu gün olduğu gibi. Saçlarımı okşayarak başımda bana şarkı söylüyor ve arada yanağımı dürtüyordu. Uykulu bir şekilde gülümseyerek saçlarımı okşadığı eline sarıldım ve onu yanıma çektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
other women #jaywon
FanficSunghoon: AMK NE DEMEK BENI ALDATTIGI COCUGA ASIK OLDUM Jay: kanka hayatin tuzu biberi