4

113 11 8
                                    

"A adormit de buna voie de data asta" spuse Seungmin în momentul în care a întrat în camera luminata de un bec slab.

"bun deci ce ii vei face blondului, ii vei face o vraja sa se îndrăgostească de tine?" întreba Minho cu un strop de sarcasm în voce.

"nu!" spuse Chan scurt " nu va merge, trebuie sa fie iubire pura, nu o vraja amărâtă"

"Chan are dreptate, doar ca el cum se va îndrăgosti de tine, nici nu știm dacă e gay sau nu. Nu ii știm orientarea sexuala" ii spuse Changbin

"va trebui sa te apropii de el" continua Jeongin sa vorbească.

"asta e partea ce mai grea , e destul de înțepat uneori" spuse Minho

"uneori? Pustiul ala ma calca pe coada" ii răspunse Seungmin prietenului sau.

"băieți încetați, dacă veți începe sa va ciondanit nu veți rezolva nimic, suntem aici sa îl ajutam pe Hyunjin nu sa îl vorbim pe Felix" spuse Chan serios uitându-se la prieteni lui.

"cred ca momentan asta voi face, voi încerca să mă apropii de el, va trebui să-l fac sa se îndrăgostească de mine."

"nu doar el trebuie" ii spuse Chan brunetului. "tu simți ceva pentru el"

"p-pai e iubitul meu nu?"

"a fost" îl corecta Minho iar după primi un cot de la Han în brat.

"dar tu nu zici nimic?" îl întreba Hyunjin.

"eu nu știu ce ar trebui tu sa faci în acest moment atât tu cât și el trebuie sa va iubiți ca vraja sa meargă"

"deci te mai întreb o data?"

"simți ceva pentru el " întreba din nou satenul cu parul cârlionțat.

Hyunjin statu pe gânduri, mintea zburandui departe,chipul lui Felix adormit ii vine în cap. Acele buze, acei ochii, acel zâmbet pe care el îl știa, acei pistrui. Își aduse aminte ca undeva aproape de ochii Felix are un pistrui în forma de inima inclusiv un semn din naștere pe spate în forma de fluture.

Oare încă le are, oare nu se înșală?

"doarme?" întreba brunetul cu privirea către fereastra la luna după cer.

"da" răspunse Seungmin scurt.

Hyunjin pași afara din încăpere plimbându-se pe hol pana când ajunse în fata dormitorului lui Felix, deschise ușor ușa și pași înăuntrul acesteia

Se apropie de pat, punându-se langa el sprijinindu-se în cot îndepărtând șuvițele rebele după frunte.

Ii analiza din nou chipul și un zâmbet dulce ii aparu pe buze , zarise acel pistrui ce trebuia sa fie în forma de inima, își ridica mana ducând-o spre chipul pistruiatului, atingândul delicat.

Degetul ii coborâ pe nasul cel mic al acestuia, apoi coborând pe buze.

Semana leit cu iubitul lui de acum o suta de ani, toată tragedia de acum o suta de ani isi făcu loc în mintea brunetului, strângând din dinți la imaginea iubitului sau în balta de sânge ii făcea inima sa se spargă în mii de cioburi.

"îți jur ca dacă te voi mai vedea din nou luptându-te între viata și moarte îmi voi lua viata cu propriile mâini"

Asa ceva era imposibil pentru un vampir  cel puțin pentru el. Doar o intepatura din trandafirul morții iar acesta va murii.

Bestia din el încă nu a ieșit, luna plina se apropie o ia razna la luna plina iar pofta de sânge proaspăt creste în el.

Va trebui sa ii spună lui Chan sa aibă grija de el în acel moment.

Cu grija se apropie mai mult de blond lăsându-și mana sa cada strecurându-se sub capul pistruiatului fiindu-i dor sa ii simtă căldură corpului

Îl trage aproape de el iar blondul doar își duce mana pe abdomenul lui stragandul în brate.

Brunetul își simți pleoapele grele iar căldură corpului lui Felix lângă el ii oferea protecția necesara, își închise ochii atipind la un moment dat lângă blond care doar își deschise ochii dintr-o data.

Își ridica capul spre Hyunjin și îl văzu dormind, a zbit scurt aducându-și mana spre buza de jos despartindo printr-o mișcare delicata de cea de sus.

Ii mângâie chipul puțin palid, apoi își retrage mana scuturandusi capul întorcându-se la somnul lui, dar neindepartandu-se de cel mare, se simțea bine oarecum sa îl simtă atât de aproape.

✞︎ 𝕀𝕞𝕓𝕝𝕒𝕟𝕫𝕚𝕣𝕖𝕒 𝔹𝕖𝕤𝕥𝕚𝕖𝕚 🂱  ʰʸᵘⁿˡⁱˣ Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum