11

77 10 11
                                    

"Han! Ma asculți și pe mine o secunda"

"nu vreau min, nu vreau!"

"hei!" spuse tunetul și îl întoarse spre el privindu-l pe Han.

"ce vrei minho?"

"vreau sa știu ce se întâmplă cu tine. De ce ești rece asa dintr-o data".

"toată lumea se schimba la un moment dat"

"nu și tu, tu nu ești asa"

"atunci înseamnă că nu mă cunoști îndeajuns"

"TE cunosc mai bine bine decât crezi și știu sigur ca ma iubești"

"de ce te-ai îndrăgostit de mine?"

"ce?"

"de ce te-ai îndrăgostit de tmine, ce au văzut asa special? De ce eu? De ce nu altcineva? De ce a trebui sa te ți după mine? De ce a trebui sa fiu eu ala care să-ți fii furat inima?"

"pentru ca ești special"

"ai prost, chiar tu ai zis-o"

"Hannie, pentru mine nu contează cum ești, atât timp cât ești al meu"

"nu crezi ca devii prea romantic? "

"TE deranjează asta?"

"da, vreau sa ma lași"

"nu voi face asta și tu știi ca eu nu  voi renunța asa  ușor la asta "

"va trebui sa o faci. Nu tot ce ne dorim vom si primi la un moment dat, viata e cruda si te supune la cele mai crunte teste, nu vreau sa treci și tu prin ele și rezultatul sa fie zero."

"nu va fii asa, fiindcă știu sa și tu ma iubești"

"continua sa aberezi Minho" spuse cel mic și pleca.

Minho zâmbi scurt, nu va renunța la cel mic indiferent de obstacole sau de încăpățânarea lui
Dac obstacolul cel mai mare ar fii el atunci va face în asa fel încât sa ajungă la  inima lui, nh se va da bătut doar pentru aca el  o spune.

Merita sa lupti  pentru ce iubești, d-ra dacă ce iubești nu te vrea în viata lui ar fii mai bine sa renunti asa cum a zis cel mic decât sa continui sa mergi înainte  și rezultatul sa  fie zero.

❨♫︎✍︎☕︎❩

"Hyunjin crezi ca ar trebui sa ma duc și sa vorbesc cu Han?"

"de ce crezi asta?"

"e cam înțepat uneori chiar dac apare o dulceata"

"eu nu sunt o dulceata"

"hyunjin nu te compara pe tine cu Han, Han e dulce"

"si eu pot fii dulce"

"dacă zici tu înseamnă că așa e. Eu aplecat"

"stai asa, unde te duci?"

"ți-am zis unde, ma duc la Han sa vorbesc cu el"

" ce știi tu despre asta, ce știi tu despre iubire?" spuse brunetul în timp ce îl ținea pe cel mic de brat ca să nu se îndepărteze de el.

"nu știu prea multe, dar în schim știu ca dacă iubești ceva cu adevărat ca trebui sa lupti pentru ceea ce iubești"

Cu acestea fiind spuse brunetul ii da drumul celui mic iar Felix doar zâmbește și pleacă in căutarea dormitorului lui Han.

Merge pe hol ce merge pana când o vocea cunoscuta ii ciupește urechile făcându-l atent.

Vocea lui Hna răsună încet un încăpere dar suficient de tare încât ca Felix sa audă asta, asa ca bate ușor la ușă iar Hna se opreste din vorbit și scoate un mic "întra".

"bună han"

"hei Lix, sa întâmplat ceva, te-ai certat cu Hyunjin?"

"nu nu, cu Hyunjin totul e bine"

"mie îmi spui, niciodată nu te-ai certat cu Hyunjin"

"serios?.. Adică, am venit sa vorbesc cu tine despre Minho."

"nu mersi"

"ce sa întâmplat, de ce nu vrei să-i dai o șansa"

"Felix, nu vreau sa vorbesc despre asta"

"de ce? Minho mi se pare genul de persoana care chiar ți se potrivește"

"de ce toată lumea crede asta?"

"pentru ca e adevărat"

"ba nu, nu e"

"cred ca știm amândoi ca te minti singur"

"nu e adevărat"

"ba este, ai încredere în mine. Nu moare nimeni dacă îmi spui adevărul"

"la tine cu merge ch Hyunjin"

"de ce schimb subiectul? Te am întrebat ceva, răspunde tu primul"

"îl iubesc pe Minho, doar ca îmi e foarte greu înțelegi. Îmi e frica ca nu va funcționa. Tot ceea ce simt eu pentru el și țin ascuns e doar pentru a nu fii dezamăgit"

"de unde știi ca vei fii dezamăgit dacă nici măcar nu încerci"

"nu vreau sa îmi arat sentimentele, nici nu sunt genul care sa le arate prea des"

"nu pari asa, din punctul meu de vedere ești ok persoana destul de dulce"

"mersi ca, crezi asta dar nu știu"

"scuze ca îți spun dar mi se pare ca e un motiv umpic prostesc, dar crede-mă ca, atunci când iubești pe cineva merita sa treci peste orice obstacol, inclusiv peste tine însuți"

"mersi Lix, la tine cu merge cu Hyunjin?"

✞︎ 𝕀𝕞𝕓𝕝𝕒𝕟𝕫𝕚𝕣𝕖𝕒 𝔹𝕖𝕤𝕥𝕚𝕖𝕚 🂱  ʰʸᵘⁿˡⁱˣ Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum