"Esti jumatatea mea felix "
Propozitia asta se repeta in capul blondului de cand cel mare i a spus o . La ce se referea cand a spus ca e jumatatea lui ?
Statea si se uita cu ochii fixi in tavanul de culoare alb , nu stie ce se intampla ,intrebarile din capul sau il macina pana cand acestuia ii veni ceva ,va incerca sa iasa de aici si sa o ia spre casa usor usor poate va ajunge in locul de unde a plecat .
Se ridica din pat se duse sa se imbrace in hainele lui curate si apoi cobora scarile in cea mai mare liniste posibila . Afara era seara iar toti baieti probabil ca erau undeva intr-o camera sau fiecare in camera lui din moment ce livingul e gol .
Pune mana pe manerul rotund si deschise usa cu cea mai mare grija si iesi afara din castel avantandu-se in aerul rece al padurii .
//\\
"Hyunjin! " striga Han in timp ce intra in camera unde se aflau si ceilalti .
"ce sa intamplat ? "
"Felix..a..a disparut "
Spuse veverita prin respiratia grea .
"nu este pe nicaieri prin castel "
"esti sigur ca nu se ascunde , copilul ala se comporta deparca are cinci ani " spuse Seungmin total neinteresat de faptul ca blondul chiar disparuse din castel , lui i se parea o joaca dar Hyunjin avand ochii rosii si pumni stransi pe langa corp iesise din camera coborand scarile .
In urma sa prieteni lui vin si ei oprindu-se in fata usii de la iesirea din castel .
"Ne impartim , nu trebuie sa fii plecat prea departe " spuse brunetul
"Hyunjin , daca el nu e cel pe care il cautai ?" intreaba Chan
"nu are cum sa nu fie el , doar ca din moment ce e un pusti si pe langa asta e un muritor doar nu va crede ca el e printul meu meu vampir care a murit si acum sa reincarnat in cel mai frumos muritor "
" Asa e , parca e o poveste de copii asta " spuse Minho .
"Ne impartim ,cunoastem padurea asta ca in palma baieti "
le spuse brunetul prietenilor sai inainte sa porneasca in cautarea pistruiatului problematic .
///\\\
"ugh la dracu " spuse blondul in timp ce rana dupa spate il ustura dar continua sa mearga in continuare
Picioarele din nou il lasa si cazu jos sprijinindu-se de scoarta unui copac in timp ce incerca sa-si traga sufletul prin respiratia intretaiata .
Auzi dintr-un tufis fosneturi si niste maraituri , doi ochii sclipitori , un lup negru statea la panda iar el probabil ca e prada lui acum .
Doar ca inainte de a se repezi sa-l muste lupul fu speriat si se indeparta in spate fugind de acolo .
Blondul care statea pe jos obosit nu intelegea nimic dar cand doi ochii albastri ii aparu in fata ochii i se inchid instant
"daca nu il gaseam la timp printul tau ar fii fost cina lupului " ii spuse Seungmin total obosit de acest joc ieftin in care nu stia de ce joaca dar in adancul lui tinea la print ,erau prieteni din copilarie pana la urma .
"Mersi Min " ii spuse brunetul si se pleca spre micul print problematic in timp ce il lua in brate si pleca cu el spre castel .
Odata ajunsi in dormitor il pune usor pe pat inlaturans-ui suvitele rebele dupa frunte .
" va trebui sa fim cu ochii pe el de acum in colo " spuse brunetul spre prieteni lui care stateau si priveau scena draguta din fata lor .
"Stii ca va fii greu sa faci asta nu ? " incepuse Chan sa vorbeasca
"stiu , dar aleg sa astept ,va fii cel mai bine asa "
"esti sigur ?"
"Nu poti grabi iubirea ,nu poti grabi o inima sa iubeasca daca ea nu vrea si nici nu o poti obliga sa faca asta daca nu simte "
"stii ca termenul este pana la sase luni "
"atunci va trebui sa fac tot posibilulul"
"ai grija Hyunjin, e un muritor si poate fii ranit foarte grav . "
"Stiu ca are inima sensibila ,intotdeauna a avut-o asa , si asta ma facut sa ma indragostesc de el . Are un suflet prea pur si prea frumos pentru lumea asta "
"si atunci pentru ce lume ar trebui "
"pentru nuci una , doar va trebui sa ma iubeasca pe mine si nimeni nu va mai avea acces la sufletul lui "
CITEȘTI
✞︎ 𝕀𝕞𝕓𝕝𝕒𝕟𝕫𝕚𝕣𝕖𝕒 𝔹𝕖𝕤𝕥𝕚𝕖𝕚 🂱 ʰʸᵘⁿˡⁱˣ
Fanfiction" nu fugi de mine te rog, lasă-mă sa te ating. Nu ai idee ce dor mi-a fot de tine" "nu te apropia de mine" "Felix, te rog" "ce ești tu defapt?" Începută :04.09.2023 Postata :22.01.2024 Finalizat : Nu voi anula aceasta carte ,insa va ramane aici p...