12

78 9 18
                                    

"Lix, la tine cum merge cu Hyunjin?"

"ăăm, ideea e ca încă nu înțeleg nimic din ce se întâmplă, încă am impresia ca trăiesc într-un vis fără sens înțelegi. Sunt multe sfori de descurcat iar eu nu am descurcat o nici măcar pe prima."

"de ce crezi ca e un vis?"

"pentru ca asa vad eu situația în acest moemrt, cum am ajuns aici, cine sunteți voi, sunteți chiar vampiri, adică Hyunjin mi-a spus ca sunt sufletul lui pereche dar totuși nu știu înțelegi"

"deci cu alte cuvinte e complicat"

"exact! Nu știu cum sa ma comport"

"comportate natural, Hyunjin te iubește"

"i Chan mi-a spus la fel, ca Hyunjin ma iubește și chiar mi-a zis asta în fata"

"atunci nu crezi ca ar fii bine sa ii dai o șansă"

"sunt de ceva timp aici, nu il cunosc îndeajuns încât sa ii dau o șansă"

Čnici acum o suta de ani nu îl cunoșteai foarte bine și totuși ați ajuns căsătoriti "

" căsătoriți.? "

" sa, adică vrei sa spui ca nu ai observat verigheta lui Hyunjin după mana stânga"

"nu, nu am văzut-o"

"ar trebui sa vezi. Nu a dat-o jos nici după ce ai murit, omul asta și-a pierdut mințile fără tine pana când te-a văzut din nou."

"totul e atât de complicat Hannie"

"așteaptă Lix, așteaptă"

❨♫︎☕︎✍︎❩

Blondul pleca de la Han din camera, urmând după sa se ducă în camera din care a plecat mai devreme.

Dac pana și Han i-a spus ca Hyunjin îl iubește, nu știe ce altceva ar trebui sa facă. Dacă chiar îl iubește înseamnă că așa e. Brunerul nu la scăpat din ochi decand acesta a venit aici la castel, nu la lăsat nicio secunda indiferent ca pe ei ii despart o camera, Brunerul se asigura ca cel mic nu a plecat din dormitorul lui

Întra în încăpere și îl găsește pe Hyunjin în pat uitându-se la tavan, neavând nicio expresie faciala. 

"Hyunjin?"  îl striga cel mic făcându-l pe brunet să-și îndrepte privirea spre el, imediat un zâmbet afisanduse pe chipul lui

"vino aici Felix"

Ii spuse cel mare iar blondul șea proprie ușor dar sigur de el.

Cel mic se pune în pat lângă cel mare care la tras aproape de el îmbrățișând pe la spate fiind cu capul în spatele lui.

"Hyunjin?"

"hm?"

"când voi primi răspunsurile pe care le tot aștept? Adică încă mi se pare totul un vis fără sens, Han mi-a spus și el ca ma iubești, deci sa zicem ca pana aici îmi e totul clar, dar totuși încă nu înțeleg nimic."

Spuse blondul și ii lua mana stânga lui hyunjin uitându-se la verigheta ce ii stătea perfect așezată pe degetul inelar.

" a mea unde e? " întreaba blondul în timp ce privea verigheta.

Hyunjin se ridica sprijinindu-se în cot privindu-l pe cel mic.

"îți vrei verigheta înapoi?" întreba Brunerul.

Cel mic se întoarse spre el privindu-l în ochii. Putea jura ca ar fii rămas hipnotizat de ochii negri ce sclipeau, da ușor din cap afirmativ.

Cel mare își afișa un zâmbet scurt dar dulce pe buze și se ridica din pat ieșind din camera.
Felix nu înțelegea unde sa dus sau ce făcea dar în momentul în care cel mare a întrat în ceea cu o cutie micuța în  mana și-a dat seama unde sa dus.

Brunerul sa pus în pat tragandul și pe Felix în sus în asa fel încât sa stea în șezut și deschise mica cutie în care se afla o verigheta din aur alb.

Cel mare ia mica verigheta din cutie și o pune pe degetul lui Felix urmând după sa ii dea un mic sărut pe acesta.

"wow"

"ma bucur ca îți place sincer, fiindcă e fix pe gustul tău."

"chiar e, de unde știai ca îmi place aurul alb?"

"mai trebuie să-ți spun despre faptul ca suntem meniți sa fim impreuna "

"ău, asa e."

"Felix, îți promit ca te voi face sa îți reamintești totul"

"nu cred ca poți sa faci asta din moment ce tu ești vampir și eu ființă umană"

"ba pot, doar ca are riscuri mărețe asta, de aceea aștept"

"ce aștepți"

"rezultate"

"nu înțeleg"

"nici nu trebuie, asta nu e important și nu trebuie sa te îngrijoreze pe tine. Va trece timpul și vei înțelege"

"ma omoară propoziția asta 'vei înțelege cu timpul'."

"ești dragut"

"nu e adevărat"

" ba este"

✞︎ 𝕀𝕞𝕓𝕝𝕒𝕟𝕫𝕚𝕣𝕖𝕒 𝔹𝕖𝕤𝕥𝕚𝕖𝕚 🂱  ʰʸᵘⁿˡⁱˣ Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum