Ertesi gün Hyunjin Felix ve ben birbirimize bildiklerimizi anlatıp birleştirdik, Minho'nun da ne yaptığını Felix biliyordu ben ise tamamlıyordum. Bir kaç saat sürdü ve bitirdik kalan tek şey ezberleyip sorguda söylemekti.
Felix: Tamam yeterince çalıştık sorgu ne zaman olacaktı
Jisung: Bugün
Hyunjin: Bunlar yıllarca sürmüyor muydu ya
Jisung: suçlu ve şüpheli olduğundan 24 saat içinde çağırılıp sorguya alınıyor işte
Hyunjin: Aboo
Jisung: Arıyorlar lan bekleyin
Oda değiştirip telefonu açtım, hakim arıyordı.
Hakim: Han bey ile mi görüşüyorum?
Jisung: Evet
Hakim: Sorgulama saat 14.00'de olacak bilginize
Jisung: Tamam teşekkürler
Telefonu kapattım şuan saat 13.25'ti Hyunjin'lerin yanına gidip söyleyecektim
Jisung: öğlen ikideymiş hazırlanın lan
Felix: Aaaaa hadi hadi
Hyunjin: Bizim avukatımız yok mu lan
Jisung: Minho'nun yoksa bizim olmayacak
Felix: Changbin poliste gelirse net alırız bence
Jisung: evet evet hadi çabuk
Kıyafetlerimizi giyip dış kapının önünde buluştuk. Ardından Hyunjin'in arabasına bindik Hyun sürüyor yanında Felix oturuyor ben ise arkada yazdıklarımıza tekrar bakıyordum
Varmıştık. Kalbim yerinden çıkacaktı. Aptallığım ve inatçılığım yüzünden olduğumuz yerlere bak..
Minho'nun avukatı varmış adı Jeongin. 2 yıldır tanıyormuş ve geçmişini biliyormuş Minho'nun. Changbin ile çok yakınlar polis ve avukat çok iyi değil mi?
Bizde şahit olmuştuk 4 kişi.
Yerlerimize geçtik ve sorgu başladı.
Gergin anlar..
Hepimiz hakime ad, soyad, yaş, iş ve yerleşim yeri, adresler, minho ile ilişkimiz, telefon numaralarımızı söyledik.
Hakim onayladı ve elindeki kağıda göz gezdirdi yoklama yapıldı ve başlıyorduk..
Hakim: Han Jisung?
Jisung: Evet Hakim Bey
Hakim: Olay sırasında Lee Minho'nun yanında olduğun sonrasında polisleri aradığın yazıyor doğru mu?
Jisung: Evet
Hakim: Neden tekrar vazgeçtin?
Jisung: Lee Minho'nun babasıyla ilişkisini yanlış algılamıştım
Hakim: Olayları baştan anlatır mısınız?
Jisung: Olay gece 8 civarı yaşandı. Lee Minho ile çekimimiz olduğundan ormandaydık ve sağanak yağmur yağdığı için araba çamura saplandı ve bugünü orada geçirmeye karar verdik. Minho arabadan yürüyüş için çıktı ve babasının kulübesine rastladı Zaten ses kayıtları var. Babası Minho'yu orada tehtid ediyor ve suçunu itiraf ediyor. Boğazına bıçak dayayıp öldürmeye çalışıyor. Minho onunla konuşmuş çünkü ses kaydı açmış. Parmak izleri ise Minho'nun kendini güç sarf etmeden koruması. Şapkası ise yüzünü kapatıyordu arkaya itmiş olmalı. Ben bıçağı minik olduğundan net görmedim o an Minho'ya seslendim ve adam kaçmaya başladı. Elindeki bıçağı görmüştüm ama yanılsama olduğunu düşündüm çünkü karanlıktı ve belli olmuyordu. Bıçak ise çok küçüktü. Konuşmaları net duyamadığım için Babasıyla çete olduğunu düşünüp şikayet ettim. Çünkü o adam geçmişte ailemi öldürmeye çalışmıştı. Sonrasında konuştuk ve Minho'nun bu yüzden konuştuğunu öğrenip adamın hapse gireceğini ve Minho'nun suçsuz olduğunu duyunca şikayetimi geri çekmek istedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Two Lovers - Minsung
Fanfiction[Tamamlandı] Minho ve Jisung adında iki sosyal medya dansçısı..