İnkar etmemin bir anlamı olur mu bilmiyorum. Ama ben emin değildim ki, istemiyordum böyle bir şey. Hakkım yok gibi hissediyordum. Hakkım yok.
Sevgiye hakkım yok.
Minho'ya nasıl anlatacağım bilmiyorum. Kendi yemeğini bitirince kendi kullanığı şeyleri topladı ve dışarı çıktı.
Keşke ne olduğunu düzgünce anlasam ve kalbimden geçen şeylerin hepsini söylesem sana. Ne varsa açayım öğreneyim şunu. Bu hak şeyini ise yeneyim. Her şeyi inkar etmeme sebep oluyor.
Bende insan değil miyim ki?
Bir şey hissetmeye hakkım olmalıydı.. Bu sadece sevgi veya onların tabirinde aşk değil. Herhangi bir duygu. Üzüntü, mutluluk, sinir, hiç bir şeyi hak etmeyen birisi gibi yetişmiştim. Kendimi alt görüp diğer insanları üstün tutmaktan başka bir şey yapmıyordum. Ama bir şey hissetmek istiyordum. Bir duygunun adını bilerek tamamen yaşamak.. En büyük isteklerimden birisi bu.
Minho's Pov
Kulaklığımı alıp dışarı çıktım. Çok az yağmur serpiştiriyordu ve sakinleşmeme yardım ediyordu bir yandanda çok düşünmeme.
Jisung neden anlamıyordu ki? Beni seviyor muydu?
Bana sorarsanız ben ona içimde kocaman bir sevgi besliyordum.
Aşktı adı. Deliler gibi.
Müzik dinleyerek yürüyordum. Uzaklaşmak iyi gelecek diye düşündüm.
Neden yağmurlu günlerde ben böyle düşünürken bir şey olmak zorunda??
X: Kimleri görüyorum ben
Minho: Seungmin siktir git
Seungmin: Nedenmiş ooo?
Minho: Ne yapmaya çalışıyorsun uzak dur bizden yeter artık
Seungmin: Orda dur Lee Minho. Siz değil, Jisung senden değil. Bunu bileceksin ve hesap vereceksin şimdi.
Minho: Ne hesabıhemde sana? Çok gülerim vallahi
Seungmin: Jisung neden sevgiliyiz dedi seninleyken?
Minho: Çünkü öyleyiz başka sorun yoksa defol
Seungmin: Değilsiniz olamazsınız
Minho: Nedenmiş?
Seungmin: Jisung ile ben olacağım çünkü
Minho: Chan'ın yanına gitsene oç sanane Jisung'tan?
Seungmin: Kıyarım canına şurada
Minho: Babam 2
Seungmin: İnanmıyormusun? Acınasısın Lee Minho
Minho: Jisung'tan uzak duracaksan canımıda veririm. Sorun etmiyorum. Ben sana inansam ne olacak ha? Gebertsene şuracıkta
3. Şahıs gözünden
Seungmin Minho'yu sıkıştırıyordu git gide. Ardından bir falçata çıkartı kemerinden, Minho'nun vücudunda kanamasız çizikler atıyordu. Sonra falçatanın ucu Minho'nun bileğine geldi. Seungmin daha da bastırdı. Bileği kanamaya başladı. Gerçek derin bir kesik oluştu. Minho bağırıyordu ama duyan olmazdı buralarda.
Seungmin: SÜQNEİ1BEİQJQİKA
Minho: DEFOL GİT AAAAAH
Seungmin: Ne oldu Hanjin merak mı eder ha? Çok umrumda mı sanıyorsun? Yavaş yavaş canını alacağım. ŞİMDİLİK GÖRÜŞÜRÜZ SENİ ÇOK SEVDİM LEE MİNHO AHSİQJWŞ1BQİQNQ
Minho's Pov
Seungmin mi? Fazla tanımıyordum ama bir bokluk var eminim. Zorbanın teki olduğu için ve babamla zamanında çok konuştukları için ne olur ne olmaz uzak duracağım. Birde bu takıntılılık yüzünden.
Ne yapacak ayırmak için bilmiyorum. Fırsat bulup Jisung'a yaklaşmasın diye sevgiliyiz diyordum.
Keşke bir şansım olsa.
Bileğimin acısından kıvranırken yere çöktüm. Feci kanıyordu. Dayanamazdım yürümeye. Baş dönmem o kadar fazlaydı ki, zorlasa ellerimden ayrılırdı kolum. Psikopatın tekiydi. Dayanmak zorundaydım.
Sürünmeye çalıştım ama yapamadım yanımdaki kaldırıma ilerliyordum çok yavaştım. Bir şekilde oturdum. En azından araba geçmezdi buradan bayılırsam. Ellerim beyazlıyordu.
Arkamdan adım sesleri duyulduğunda başımı çevirdim zorlanarak. Jisung'tu gelen. Gözleri kıpkırmızı ve şişmişti. Ağlamıştı.
"NE YAPTILAR SANA NE OLUYOR"
"Jisung yardım et"
Derken gözlerimi açık tutmaya çalışıyordum. Jisung hemen üstündeki yeleği bileğime sardı. Ve ambulans'ı aradı. Ambulans gelince beni bindirdiler. Zaten o an bayılmışım. Gözlerimi hastanede açtım. Yanımda ki koltukta Jisung sessiz ve yavaşça ağlıyordu. Bana bakıyordu.
"Ne yaptılar sana?? Kim neden ki"
"Bilmem görmedim arkamdan geldiler benim antilerimdir"
Söylesem kendini suçlardı. Zaten kendine olan nefreti ona yeter, bende kalması en iyisi.
"Sen neden ağladın ki?"
"Nasıl ağlamayayım Minho bir şey olacak sandım"
"Beni kaldırımda görmeden öncede gözlerin kızarıktı"
"Bir şey yok ne olacak ışıktan öyle görmüşsündür"
"Işık mı vardı?"
"Minho yapma"
"Özür dilerim Sung"
"Hey hey neden ne özürü"
"Yine zorladım"
"Sorun değil Minho"
"Zorlanıyorsun benim yüzümden"
"Ben pişmanım özür dilerim"
"Neden Sung?"
"Söylediklerim yüzünden.. Özür dilerim kendimi kabul edemediğimden anlamıyorum. Sanırım seni seviyorum Minho, özür dilerim"
Sessiz kaldım. Gözlerimden yavaş yavaş damlalar süzülüyordu. Sadece Jisung'un gözlerine bakıyordum.
Rüyada mıydım?
"Bende seni seviyorum Sung"
Sımsıkı sardım onu tek kolumla.
Hayatımda bu sevgiyi beslediğim ilk, tek ve son kişi olacaktı; Jisung..
-
❌️❌️❌️‼️Son DEĞİL‼️❌️❌️❌️
Aglicam lan gozlerim durun
Boyle bitecekmi sandiniz he
Chani gormedik ara minik kaosla bitermi ulaan
Azicik üzecem sizi ozur dileirm
Kisa kestim cunku guzel veya merak uyandirici sozlerle bitirmek benim isim ahhsıeh1jwh
Instagram: skzzywoe
Kelime sayimiz: 674
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Two Lovers - Minsung
Fanfiction[Tamamlandı] Minho ve Jisung adında iki sosyal medya dansçısı..