9 - N'oluyor Lan? (MinSung)

226 30 20
                                    

Biraz sey var uyari olsun

-

Sojularımızı içiyorduk herkes uyuya kalmıştı. Ben fazla içememiştim onların hevesle içtiğini görünce öylece kalmasınlar diye. Koltuğa başımı yasladım bacaklarımı açtım sol kolum başımın arkasında sağ kolum ise koltuğa dayalıydı. Dinleniyordum yanımdakilere göz gezdirirken bana yanımdan bakan Minho'yu fark ettim. "Öyle bakma bana" Minho bir süre sessiz kalıp dahada yanıma yaklaştı "Nasıl bakmayayım?" sarhoş oluyordu. "Sarhoş mu oluyorsun böyle bakma işte" Minho yutkunup ellerini belime koydu "Ama ben bakmak istiyorum"

Mutfakta yaptığı şeyi hâlâ düşündüğümden davranışları beni korkutuyordu gerçekten.. Noluyor lan

"Jisungieeeee"

Minho böyle mırıldanıyordu durmadan sesi uykulu ve kalındı. Etkisini göstermeye başlamıştı. Fazla içmeyin diyordum 5 kişi başıma kaldı yiyişecekler resmen birbirinin üstüne çıkmışlar uyuyorlar nereye düştüm ben.. Fazlada yoktu sağlığınıza tüküreyim.

"Minho uyu istersen sarhoşsun" diye mırıldandım omzuma dayanmış çocuğa. Dahada sarmalayıp üstüne çekiyordı beni, hassiktir..

"Birlikte uyuyalım Sungggg"

Duyduğum şeyle gözlerim açıldı. Sarhoşluğunda söylediği şeylerdi sobunda pişman olurdu, sonrasında  söyleyemem ben. "Minho yapma" omzuma gömdüğü başını kaldırıp bacaklarımı tutup kendi üstüne adı beni. Kalbim ne oluyor?

"Minho pişman olacaksın sarhoşsun"

Minho beni dinlemiyordu ellerimi kendi omzuna koydu ve sarılmaya başladı. Anlamıyordum ne olduğunu.

"Minho ne yapıyorsun"

"Bir şey yapmıyorum Jisung"

Başını kaldırıp yüzüme yaklaşıyordu.

"Minho geri bas"

"Senin gerin benim ilerim oluyor"

Ne diyordu bu çocuk... Geri gidemiyordum belimdeki kol engel oluyordu

"Jisung neden bu kadar gerginsin"

"Gergin değilim"

"Bir şey yapmayacağım ki"

"Yapıyorsun çoktandır korkuyorum"

"Korkutuyor muyum seni?"

Minho'nun yüzü düşmüştü. Üzüyormuydum gerçekten? Üzdümde çoktan.. Aptalsın Sung diye kendi kendime söylenirken dudağımda soğuk başka bir dudak hissettim. Minho beni öpüyordu. Tanrım rüyadamıyım? N'oluyor böyle? Birden ayrılıp mırıldanmaya başladı "Ben korkutmak istemiyorum ama seni, nasıl korkutuyorum ki Jisungie?" Gözlerimden bir damla yaş akmıştı. "Hayır korkutmuyorsun" "Ama öyle demiştin" Dediği şeyle onun boynunu daha sıkı sardım. Kokusu çok güzeldi. Çok huzurlu hissediyordum. Hep burda olabilir miydim? "Burayı çok mu seviyorsun sen" İçimden geçirdiğim şeyleri nasıl bilmişti öyle. Sarhoş olduğunu takmayıp "evet hep burda olmak istiyorum" diye mırıldandım. Sesim çok çıkmıyordu. Kokusunu içime çekip başımı omzundan kurtardım.

"Biliyormusun Sung"

"Neyi?"

"Sarhoş değilim"

Sıçtım ben hayırlı olsun. Minho'yu bırakıp üstünden ayrıldım. Rezilim ben.. Kıyafetlerim ve saçlarım bozulmuştu kendimi düzeltiyordum. Sadece sessiz duruyordum Minho'nun yanında. Minho elini bacağıma attı. Yavaş gel kalbim dayanmıyor piç.

Two Lovers - MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin