Bir süre daha sessiz odamda Hyunjin ile durdum. Bir kaç saat sonra adım sesleri çoğaldı ve odaya 3 çocuk daha girdi. Jeongin, Changbin ve Felix. İfadeleri çok karışıktı, öğrenip öğrenmediklerini çıkartamıyordum. Şaşkın, üzgün, kızgın ve bir yandan ifadesizlerdi. Kısaca belirsiz. Sormaya karar vermiştim.
"Öğrendiniz mi?"
Yüzlerini bu garip ifade dahada garip bir hal almıştı. Yüzüme bakıyorlardı sadece. Felix konuşmaua başladı.
Felix: Ne oldu ki?
Hyunjin: Dışarıda konuşalım mı? Jisung bekle bir kaç dakika.
Başımı onaylarcasına sallamıştım, ve dörtlü dışarı çıkmıştı.
Hyunjin, Felix, Jeongin ve Changbin'in konuşması (Jisung duymuyor)
Felix: Hyunjin ne olmuş? Lütfen söyle.
Hyunjin: Bende bilmiyorum.
Changbin: Şu olaylarla ilgili olabilir mi? Minho'da telefonu açmıyor, sikeyim..
Jeongin: Bir şekilde bağlantıyı yakalayabiliriz, asıl ne olduğu önemli. Hyunjin neden sormamızı istemedin ki?
Hyunjin: Aynı duygunun şokunu daha atlatmadan 2. kez anlatnaya çalışırken yaşarsa bu sefer daha ağır bir hal alabilir. Jisung duygusal birisi zaten kaldıramaz, her ne olduysa.
Jeongin: Haklısın...
Changbin: Tamam o zaman siz moral vermeye falan çalışın Jisung'un yanında olun. Ben Minho'yla bağlantı yakalamaya çalışayım, olayları öğrenmeye çalışırım.
Felix: Teşekkürler umarım ulaşırsınız hemen.. Hadi Hyun ve Jeongin Jisung'un yanına
Hyunjin&Jeongin: Tamam
Jisung's Pov
4 kişi çıkıp 3 kişi geri odama dönmüşlerdi
"Changbin nereye gitti?"
"İşleri varmış yoğun bu aralar"
Cevaplayan Jeongin'di. Sevgilisi tabi ki en çok o bilir neyi varsa artık. İnanıyordum.
Changbin's Pov
Ben yapmak istemiştim çünkü çığlıklarla Jisung'un ağlamasının birleştiği zaman, Minho'nun ortadan kaybolmasıyla aynı zaman. Yüksek ihtimal araları kötü bir şeyden bozuldu. Polisliğimi bir kenara atayım ki arkadaşlarıma destek çıkmalıyım, duygusal olarakta. Bir gizem olmasın tartışma olsun yine düzeltmeye çalışırım. Ama bu olaylardan sonra bir şey olacağı çok belliydi, her şey oturmamıştı çünkü. En azından kendi düşüncem ile.
İlk yapmam gereken Minho'ya ulaşmak. Arasam eninde sonunda açacağını veya kendisinin beni arayacağını düşünüyorum, tam da bu anda telefonum çalmıştı zaten.
Minho arıyordu.
Changbin: Minhooo, Minho? Ordamısın?
Minho: Changbin
Changbin: Efendim Minho neredesin?
Minho: Evime gelir misin?
Changbin: Gelirim ama ne oldu anlatacak mısın?
Minho: Anlatacağım. Lütfen gel.
Changbin: Tamam sakin ol yoldayım. Kapatma istersen.
Minho: Neden?
Changbin: Yanında birisi var mı?
Minho: Yok
Changbin: Tamam, iyi misin şuan?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Two Lovers - Minsung
Fanfiction[Tamamlandı] Minho ve Jisung adında iki sosyal medya dansçısı..