🦋1.rész🦋

414 25 5
                                    

Éppen olvasgattam az ágyamon de egy idő után meguntam.
Bekapcsolva a TV-t kezdtem el nézni a híradót. Igen én nézek ilyeneket mert engem érdekel.
A szokásos dolgok mentek benne. Balesetek, karambolok, politika.
Aztán egyszer valami nagyon érdekes dolgot véltem felfedezni.
-Ezen a napon ünnepli a JK'S a 300. évfordulóját. Jeon  Jungkook a cégtulajdonos csak így jelentkezett.

-Jó napot Korea. Boldogan merhetem kimondani hogy túl éltük ezt az évet. Mindenkinek sok boldogságot és kellemes ünnepeket kívánok. És remélem hogy mindeki jól van! De ha most megbocsájtanak nekem dolgom van. Viszont látásra!

Hogy mivan? Akkor most én a JK'S márka fő igazgatójával beszéltem tegnap? Jézusom...
Ez nekem sok. Kell egy kis levegő.
Szóval felvettem egy kabátot meg a cipőm és kimentem a csípős hidegbe.
Szeretem a telet. Ebben a hónapban van a születésnapom de ezen kívül imádom. Nagyrészt a karácsony miatt. Nem tudom miért.
Lassan sétáltam az utcán.. már késő volt és én ennek ellenére is az utcán bolyongtam egymagamban.
Nem sokáig...

Mikor beértem egy parkba leültem egy hintára.
Szeretem a csöndet... ilyenkor minden nyugodt.
-Szia -halottam meg Jungkook hangját ami annyira váratlanul ért hogy megugrottam és leestem a hintáról.
-Bocsánat. Nem akartalak megijeszteni -segített fel.
-Semmi baj.... tőlem ez megszokott -mondtam lágy hangon.
-Hogy hogy itt vagy egyedül kint a hidegbe?
-Kellett egy kis friss levegő...- kellemetlenül érzem magam hogy itt áll előttem.
Percekig nem szóltunk egymáshoz. Aztán megtörtem a csendet.
-Láttalak a híradóban...-néztem fel rá.
-Nem hittem volna hogy egy ilyen befolyásos emberrel beszélgettem...és...eljöttem kiszelőztetni a fejem...-néztünk egymás szemeibe.
Ő csak elkuncogta magát majd felém nyújtotta a kezét.
-Gyere meghívlak egy forró csokira -fogta meg a kezem.
Olyan puha...volt.
Többször akarom hogy hozzám érjen..

 Többször akarom hogy hozzám érjen

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

By:Ilovebts7j

Butterfly [>Taekook<]Where stories live. Discover now