Jungkook szemszöge:
Reggel szokásosan korán keltem hogy időben beérjek a munkába. Néha elkések mert ezek a hülyék nem tudják hogy ameddig nem vagyok ott ne hívjanak de hát persze teljesen mindegy.
Felvéve egy elegáns de mégis kényelmes ruhát megindultam a konyhába.Őszintén mindig is komoly ember voltam és sose mutattam annyi érzelmet még mielőtt idehoztam Taehyungot.
Jó pár hete figyelek rá vagy is inkább hónapja de ez lényegtelen.
Megbabonázott a viselkedésével és a küllemével. Nagyon kedves és szerény. Annak ellenére is hogy nem volt túl jó sorsa a főnöke szerint.
Beülve a kocsiba hagytam el a birtokot és indultam munkába.
Semmi kedvem ehhez de ez van ha egy befolyásos céget vezet az ember. Nem mindegy hogy hogyan csinálja és nem én vagyok az a főnök aki pont otthonról dolgozik.Beérve a céghez gyorsan jó reggelt kívántam mindenkinek és felsiettem az irodámba. Már amennyire tudtam mivel mindig megállított valaki.
Megjegyzem titkárnőm és "csicskám" sincs aki a nap 24 órájaban a seggemben van mivel nem akarok senkit sem a magán szvérámba tudni Taehyungon kívül.
Leülve a székembe kezdtem el dolgozni a szokásos dolgokon.
Új dizájn, kollekció, több olyan ruhadarab amin jól mutat a logó.Felmentem és nyomtattam pár ruhát és tervezgettem hogy hova tudnám úgy felrakni ahol jól is néz ki.
Nos ezzel megvoltam úgy röpke 8 óra alatt.
Fáradtan léptem ki az irodából és indultam meg a kocsi felé.
Alig vártam hogy haza érjek és megtudjam hogy hogyan telt Tae napja. Megakartam ölelni.
Ráhajtva a járdára szálltam ki a kocsiból.
Boldogan néztem fel az erkélyre mivel megláttam Taehyungot.
De...ez más volt...
Eggyik pillanatról a másikra láttam ahogy összerogy és annak ellenére hogy volt köztünk 1 méter láttam ahogy lassan összeesik.
Olyan gyorsan futottam fel hozzá ahogy tudtam. Mi történt vele? Nem értettem mi van.
-TAEHYUNG! -törtem be az ajtót és futottam hozzá.
Amint karjaimba zártam meghallottam édes hangját.
-Jhung....khook... -esett össze.
Abban a pillanatban nagyon féltem. És dühös is voltam mert nem tudtam hogy mi történik.
De nem aggódtam. Tudtam hogy bármi lesz. Megoldjuk.
Így is lett.
YOU ARE READING
Butterfly [>Taekook<]
Fanfiction{BEFEJEZETT} Kim Taehyung. Sokaknak ez a név inkább a gyönyör kapuját jelenti. És hogy miért? Taehyung tíz éves korában apja és édesanyja elvitték őt egy bárba. A szülők nem szerették a fiukat a nőies viselkedése és visszahúzodosága miatt. Ezért ú...