🦋9.rész🦋

319 16 5
                                    

Jungkook szemszöge:

Frusztráltan ültem a várom terem elött.
Néha sétáltam ide-oda hogy levezessem a feszültséget.
Nem tudtam mi a baja Taehyungnak.
Abba is belegondoltam hogy nem evett eleget és attól esett össze. Vagy a sok sterssz miatt ami annyi éve gyűlt benne.
Véve egy mély levegőt probáltam lenyugtatni magam.
Aztán kilépett a doki és lehúzta a kesztyűket és a maszkot.
-Rendben van. -és ennyi volt. Már ettől megnyugodtam. Hiszen ha jól van akkor én is.
-Ön a hozzátartozója? -vett elő egy korlapot.
Igen tudom mi az a korlap. Régen mikor nem volt jobb elfoglaltságom akkor néztem műtéteket, drámákat. (Leginkább török sorikat)
-Hogy hívják? -szakított ki a doki a gondolatmenetemből.
-Jeon Jungkook. -néztem komolyan a férfi szemébe mire egy enyhe meglepetséget véltem felfedezni arcán.
-Rendben. Szóval a fiúnak felborúltak a hormonjai. Magyarán több női sejt van benne.
Lefagyva emésztettem a szavakat amiket a doki mondott nekem.
-Ez annyiban másabb hogy képes gyereket nemzeni. Legyen óvatos. És védekezzen. Holnap már hazamehet. Viszlát.

Nekem ez túl sok volt. Ez még is hogyan történt? Nem mintha zavarna mert így ha valami lesz közöttünk a jövőben a szerelmemtől lesz majd gyerekem ami nagyon szó.
A doki nem mondta hogy bemehetek-e vagy sem szóval úgy döntöttem hogy látni akarom szerelmemet és bemegyek hozzá.
Lassan benyitottam és próbáltam nem felkelteni. De persze mikor már beértem ő már fent volt.
Szemei vörösek voltak és duzzadtak. Tudtam hogy ő neki is elmondta a doki hogy mi a baja.
Oda sétáltam hozzá majd leültem az ágy szélére.
Nem szóltunk egymáshoz. Mind a ketten tudtuk hogy kell egy kis idő mire felfogjuk mi is történt.
-Én annyira.....sajnálom.. -halkult el hangja.
Nem szóltam semmit.
Szépen lassan átöleltem és elkezdtem simogatni hátát.
-Nem a te hibád...én nem itéllek el. És tudod miért?
Toltam el magamtól törékeny testét.
-Mert mindennél fontosabb vagy számomra és nem érdekel hogy más vagy mint a többi férfi én így szeretlek. -vezettem kezem arcára hogy letöröljem könnyeit.
Együtt menni fog...mindent átvészelünk.
Ketten.

 Ketten

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.







By:Ilovebts7j

Butterfly [>Taekook<]Where stories live. Discover now