🦋Prológus🦋

528 25 5
                                    

Fájdalmasan húztam össze végtagjaim mikor kihúzodott belőlem a férfi.
Ez volt az első alkalmam hogy le kellett feküdnöm egy idegen emberrel. Utálom ezt a helyet. Mindenki csak magára gondol és töménytelen mennyiségben issza az alkoholt.
-Istenem.. megérte a VIP csomagot fizetni mert ez kurva jó volt -adta ide a köteg pénzt a pasi aki éppen most baszta szét a seggem.
Ezután otthagyott.
Mindig is reménykedtem hogy a szüleim vissza jönnek és megint boldogok lehetünk mint azelőtt. De sajnos minden egyes nap rájövök hogy ez nem így működik.

Kikelve az ágyból elindultam a fürdőbe beálltam a zuhany alá és a nem érdekelt hogy milyen forró és mennyire fájt le akartam mosni a mocskát rólam. Miután végeztem a fürdéssel felvettem egy alsót egy bő fehér pulcsit és egy fekete melegítő nadrágot.
Kimentem a bárba majd körbe néztem.
-Undorító. Ez volt az első dolog ami eszembe jutott.
Körbe néztem és láttam ahogy páran piálnak, drogoznak, vagy táncolnak a kurvákkal akiken már most nincs ruha.

Lassan a pulthoz sétáltam. Leültem majd kértem egy kis vizet. Igen vizet. Utálom ami bubis és alkohol. Rosszul vagyok tőle.
Mikor megkaptam a vizem egy jó nagyot kortyoltam belőle. Hideg és íztelen. Akár csak én.
-Egy whiskit -szólalt meg a mellettem lévő férfi.
Érdekes kinézete van. Olyan elegáns és ad magára...

Meglepő hogy zakó meg ing van rajta

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Meglepő hogy zakó meg ing van rajta. Itt nem szoktak ilyet hordani.
-Tessék uram -adta át neki a poharat.
Ez után leült mellém és elkezett iszogatni.
Nagyon fasza..leissza magát aztán meg megbasz.
Öszintén szólva érdekelt a férfi. Maga a kisugárzása is érdekes.
-Szia -halottam meg hangját.
-Hello...-igen emberek ennyi jött ki a torkomon.
Felé fordulva láttam meg kezét amit felém nyujtott.
-Jeon Jungkook -mosolygott rám.
-Kim Taehyung...-ráztam vele kezet.
-Csak szerettem volna mondani hogy nagyon szép vagy.
Najo. Mivan?
-Köszönöm?....-mosolyogtam rá.

Kb 1 órát elbeszélgettünk.
Ő mesélt magáról és a munkájáról én meg....csak hallgattam. Nem akartam vele megosztani a privát dolgaimat.
Mire észbe kaptam ő elköszönt és beszálva a kocsiba elhajtott.
Percekig néztem távolodó alakját lelki szemeim előtt.
Éreztem hogy ő más volt.... és milyen igazam is volt...

 és milyen igazam is volt

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


By:Ilovebts7j

Butterfly [>Taekook<]Where stories live. Discover now