2 . BÖLÜM

85 59 1
                                    

Hello !

Yep yeni bölümle karşınızdayım ve bu yeni bölümde baya üzüleceğiz.

Daha fazla sizi tutmayayım iyi okumalar  😉😘😉😘😉😘

Beşimiz beraber koşmaya başladığımızda aklımiz biraz önceki olayda takılı kalmıştı . Ben çok dizi izlemeye bayılan bir kızım . Her olayları  gördüm . Gerçek olmadığını bilsemde izliyordum ama bu gün yaşadığım şey bir dizide ibaret .

Bu bir dizi ve bizde o dizinin birel figürlüz  eğer bu adamlar bizi tutsa öldürmeden rahat etmezler çok kez tanık olmuş böyle olaylara dizilerde .

Gerçekler bazen toz pembe olmayabilir bunun en iyi kanıtı yaşadığımız acılardır  .

Her zaman dizileri saçma bulsamda içimde doğru olduğunu düşünülen bir yanım dayıma olmuştur . Her geçe hayeler kuralak uyurdum . biri gelipte beni bu zifiri karanlığında çıkarmasını bekledim . Hayelerim gerçek olduda . Bunda on ay önce karşıma Sinan  çıktı . Annemin ve babamın bana yaptığı zulümlerde hep kurudu . Onu ne kadar sevsem az kalır .

Şimdi bir dilek hakimi daha kullanmak istiyorum . Beni bu kötü kabusla biran önce uyandırıp  gerçek dünya dönmek istiyorum .

Saklanacak bir yer bulup oraya sıkıştık .

Kafamı dikleştirdim ve bizi kovalayan adamlara baktım .

Bizim olduğumuz yere bir adım attı .

Sıkıca nefesimizi tutuk düşmanımıza yolumuzu açık etmememiz gerek .

Siyahlar içinde giyinen adam ikinci adımı atacaktı ki bir diğer adam kolumda tutu ." Bu tarafa kaçmış olmalılar " dedi .

Adam başını salayip onun yönettiği yönde koştu .

Onlar koşal koşmaz sakladığımız delikte Sağ salim çıktık.

Elimi dizlerime koyup Derin nefesler almaya başladım .

Biz Derin nefesler alırken video  çeken kız çoktan konuşmaya başlamıştı .

Kırık Kalpler Durağı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin