11. bölüm

432 30 18
                                    

Arkadaşlar özür dilerim bölüm baya geç geldi. umarım bu bölümü beğenirsiniz.

1 ay sonra
(normalde zaman atlama yapmicaktım ama yapasım geldi)

Sun-hee'den

Bugün jin-young çağırdı. onun yanına gitmemiz gerekiyormuş. mıy mıy. herneyse. bu ay içinde bir solo çıkartacak mışım. onu için çok çalışmam gerekiyor. grup şeklinde de şarkı çıkaracakmışız. yani bize rahat yok. bu aydan sonra ise grupcak tatil yapıcakmışız.
uzun zamandır abimi görmüyorum umarım başına birşey gelmemiştir. üyelerle bu güne kadar çok konuşmadım. sadece jisung, jeongin ve felix konuşuyorum. diğerleri soğuk yapıyorlar. e haklılar sonuçta.
şimdi üyelerle beraber arabadaydık. kims konuşmuyordu. bi anda bana mesaj geldi kardeşim jae-sung bana mesaj yazmıştı.

Jae😑😩
Abşa brnş kovslıtolar geşir mişin hemnem okuktayın
(abla beni kovalıyorlar gelir misin hemen okuldayım)

bana yazılan bu mesajla hem sinirlenmiş hemde telaşlanmıştım.

sun: Hey! jam oppa.(şoför ama sun hee ile önceden tanıştıkları için samimiler.)
(Sesi telaşlı ve sinirli çıkıyo)

jam: Efendim Sun-hee? sen iyimisin?

sun: iyi değilim jam oppa acil jae nin okuluna gitmemiz gerekiyor.

jam: bir sorun mu var?

sun: var hemde çok büyük bir sorun. lütfen. hızlıca okula gitmemiz gerekiyo. okulun adı****.

jam: ha evet orayı biliyorum. hemen götürürüm seni.

kafamı salladım ve jae yi aradım.

sun: açmıyo açmıyo. tanrım!

bu sefer aradığımda açmıştı.

telefon konuşması

Sun: jae! jae iyi misin?!

arkadaşlar bölüm kısa ama bu bölümü uzatıcam sonra
herneyse sizi seviyorumm

Yeni üye/Stray kidsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin