10. bölüm

532 32 9
                                    

Gece uyuyamadığım için sabah bayağı erken kalkmıştım. Benim için yeni haftalık program hazırlamadıkları için kendi programıma devam edecektim. Duş almak için lavabo aradıktan sonra lavabo bulmuş ve sessizce  duşumu almıştım. Duşunu aldıktan sonra üstümü giyindim ve bakım  yaptım.

-giyindiği-

Ne olur ne olmaz bir de yedek kyafet aldım yanıma

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ne olur ne olmaz bir de yedek kyafet aldım yanıma.

Ne olur ne olmaz bir de yedek kyafet aldım yanıma

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Saate baktığımda saat 7 ydi. Bende sıkıldığım için şirkete gitmeye karar verdim. Hemen evden çıktım ve arabaya bindim.

Şirkete geldim. Pek aç değildim zaten aç olsam bile yiyemezdim. Diyetteydim. Hep ağır diyetler yapıyordum. Herneyse. Diğerlerini beklemediğim için bana kızacakşar mıydı acaba? Amaan çokta umrumdaydı sanki onlar.
Kafeterya ya geçtim ve kahve alıp içmye başladım.

-kahvesini içer fln-

Şimdi skz gelmişti. Hiç konuşmuyorduk. Galiba dans pratiği yapacaktık. Onları takip ettim. Tahminim doğru çıkmıştı. Hoca geldi.

D.H.: Selam. Sen yeni üye Sun'sın galiba.

Sun: Evet efendim.

D.H.: Şöyle yapıyoruz. Sen eski ot9 şarkılardaki woojin in partlarını alıyorsun.

Sun: Tamam efendim.

Dans etmeye başladık. Ben bir kaç hareketler dışında dansları biliyordum.

Biraz mola verdik. Tam oturacaktım ki hoca seslendi.

D.H: Sun. Sen oturmuyosun ve çalışıyosun gel buraya.

Sun: peki ama neden?

D.H.: Ben öyle istiyorum. Bir sorun mu var?

Sun: Yok.

D.h.: İyi. Senin solon vardı değil mi?

Sun: Evet efendim.

D.h.: Tamam solonun dansına başla.

Sun: Ama-

D.h.: Peki dans ederken söylemenide istiyorum. İtiraz edersen kötü olur.

(Solosunu yakında öğrenirsiniz şimdi söylemicem.)

Tamam dans etmeyi anlarım da söylemek ne alaka. Zaten dans zordu. Neyse başladım ve dansı yapmaya başladım. Neyseki şarkı kısık birşekilde çalıyordu(dansı karıştırmaması için)

Dans ve şarkı bitti hoca hiçbirşey demeden pratik odasından çıktı. Umarım beni kötülemez. Kötü birşey yapmadım zaten.

Han: Sun!

Sun: Efendim?

Han: Hoca sana şaşkınlıkla baktı biliyormusun? Çok şaşırdı seni izlerken.

Sun: Neden ki ya of. Umarım kötü birşey olmaz.

Felix: Merak etme kötü birşey olmaz. Ayrıca dansın ve sesin çok güzel.

Sun: Saol.

Bunları konuşurken tepkisiz kalıyordum. İfadesiz. Çünkü istemiyordum. Beni istemedikleri halde onların yanında nasıl gülebilirdim ki?

Şirketten çıktık. Ve ben Chen'i aradım. Ona sözüm vardı.(arabadalar bu arada)

-telefon konuşması-

Chen: Alo?

Sun: Selamm. Bugün buluşacaktık hatırlasana sözüm vardı.

Chen: Sun... Bugün pek müsait değiliz. Müsait olduğumda seni ararım. Tamam mı?

Sun: Tamam. Ama ara bak.

Chen: Tamam tamam.

Sun: Bay bay o zaman.

Chen: Bay bay. Kendine iyi bakk.

-eve gelirler-

Bugün şirketten erken çıktık. Nedenini bende bilmiyorum. Canım çok sıkılıyo. Napsam acaba? Canım çok sıkıldığı için aşağıya indim. İçerde hepsi vardı. Telefon ile uğraşıyordu hepsi. Bende bir koltuğa oturdum ve telefona bakmaya başladım.

Son....
Umarım güzel olmuştur. Birdahaki bölümler aksiyonlu olcak -umarım-
Bu bölüm bi tık kısa oldu sanki. Neyse.
Kendinize iyi bakın.✋🏻 Öptümm😘

Yeni üye/Stray kidsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin