2. Bölüm

15 3 8
                                    

Hatırlatıcı:

  O sırada tuvaletin kapısı sertçe açıldı. İçeri neredeyse düşerek giren Eren'e şaşkınlıkla baktım. "Noldu lan?"

  "Kanka," dedi yüzünden okunan heyecanıyla.

  "Galiba bu sefer Buğra'yı geçmiş olabilirsin.

***  

  "Ne?" diye sordum cümleyi algılamayı reddederek. "O ne demek?"

  Eren 32 diş sırıttı. "100 net yapmışsın kanka." dediğinde gözlerim pörtledi. Şaka falan mıydı bu? En yüksek 90 yaptığımı hatırlıyorum, ki o deneme de kolaydı da ondan.

  "Çüş." diyebildim sadece. "Gerçi ben yüz yaptıysam herhalde Buğra fullemiştir." Eren omuz silkti.

  "Sonuçlar çıkınca görürüz." Tuvaletten çıktık ve sınıfa gittik. Öğlen arasının bitmesine az kalmıştı bu yüzden sınıf dolmaya başlamıştı.

  "Geldi deneme birincimiz!" diye bağırdı Bedirhan beni gördüğü gibi. Mete de sıranın üstüne çıkmış alkışlıyordu.

  "Bundan sonra Kaan'la muhattap olmadan önce benimle konuşacaksınız ben onun menajeriyim."

  "Ben de avukatıyım." dedi Bedirhan da Mete'nin yanına çıkarak. "Düşeceksiniz." dedi Yavuz yanıma gelirken.

  "Helal olsun kardeşime be!" diyerek sarıldı bana. Tam teşekkür edecekken kopan gürültüyle irkildim.

  Mete ve Bedirhan amele sümüğü gibi yere yapışmıştı. "Lan mallar ben size demedim mi düşeceksiniz diye?" diye bağırdı Yavuz beni bırakırken.

  Mete inildeyerek doğrulmaya çalışsa da beceremeyerek tekrar yere yapıştı. Bedirhan uğraşmamıştı bile, sere serpe yatıyordu. "Yerleri rahat galiba." diyen Eren'e başımı salladım.

  o sırada "Arkadaşlar," diyerek sınıfa giren sınıf başkanımız Esra'yla sınıftaki uğultu kesildi. "Deneme sonuçları sonraki teneffüs aşağıdaki panoya asılacakmış."

  "Biri bizim müdüre deneme sonuçlarını wp grubuna atmayı öğretsin ya!" diye yakındı arka sıralardan bir kız.

  "Cevap anahtarını atıyorlar da sonuçları atmıyorlar."

  "He sonuçları atsınlar da benim peder beni evden kovsun." Birkaç kişi gülüşürken zil çaldı.

  Mete'yle Bedirhan düştükleri yerden inleyerek kalkmayı başardıkları sırada, Yavuz da onları azarlamakla meşguldü.

  Nihayet sıralar yerlerine konulup hepimiz oturmayı başardığımızda kimya hocası içeri girdi.

  Fen derslerimizde TYT fen konularını görüyorduk. O açıdan ben çok rahattım çünkü yazın TYT fen konularını bitirip deneme çözmeye geçmiştim.

  Bildiğim konuyu dinlemek beni birkaç dakika içinde sıktığında deneme sorularımı incelemek istedim.

  Arka sırada oturduğum için hocanın beni görme ihtimali düşüktü ama yine de yanımda oturan Eren'i hafifçe dürtüp "Hoca bakarsa uyar." diye fısıldadım.

  Denemeyi açtığımda beni ilk şoka uğratan şey Türkçe'yi fullemiş olmamdı.

  Küçüklüğümden beri çok kitap okuyan bir insan olmuştum. Ve bunun yararını sadece paragraf sorularında görüyordum. Ama hiçbir zaman bırak fullemeyi 35 üstüne çıkamamıştım.

  Sosyalde kaçırdığım bir iki soru vardı, fende de aynı şekilde. Matematikte de bazı sorularda işlem hatası yaptığımı fark ettim. Ve işte 100 net. İlk defa üç haneli bir net.

Sen 1 Ben 2 (bxb)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin