Sandalyeyi çekip oturdu.
"Canın acıyor mu bebeğim?" demişti bense o sırada utanmakla meşguldüm hizmetli kadın ve ben ondan utanıyordum.
"Acıyor Taehyung" demiştim utançla hizmetli kadınsa bize gülümseyip gitmişti. Benim utançtan yanaklarım kızarmıştı ve onun korumalar ben inledikten sonra Jimini serbest bırakmalarını söylemesi gelince utançtan ölecektim.
"Bebeğim ateşin mi var?" diyip alnıma dokunmuştu sonra alnımı öpüp saçlarımı karıştırmıştı
"Benim bebeğim utanmış mı?" diyip yanaklarımı sıkıp öpmüştü sonra önündeki yemeği yemeye koyuldu bense çoktan yemeğimi bitirmiş onu izliyordum sonra sırtımda bir acı hissettim son duyduğum.
"Bebeğim lütfen uyan" dediğini duymuştum Taehyung'un ve sonra gözlerimi yummuştum .
Burda Jungkook rüya görüyor aslında eski bir anı
Eski mavi oyuncak arabamla oynuyordum 12 yaşındaydım annem yanıma geldi ve yine tek bir kuru ekmek verip gitmişti 11 yaşında gay olduğumu anlayıp aileme söylemiştim onlarsa bunu hiç hoş karşılamamıştı. Yine bodrum katında oturup oyun oynuyordum sonra kapı birden açıldı ve içeriye babam kırbaçla girdi "jungkook seneden nefret ediyorum" demiş ve kırbaçla sırtıma vurmuştu sırtım yanıyordu "baba lütfen dur canım a-acıyor lütfen d-dur" demiştim oysa benim ağlayıp sızlanmalarımı umursamayıp kırbaçla daha da sert bir şekilde vurmuştu "ben senin baban değilim baba deme bana senden utanıyorum" demişti sonra kırbacı ayaklarıma vurmaya başlamıştı hareket etmiyordum çünkü hareket edersen niye kaçmaya çalışıyordun diyip daha çok dövüyordu ayaklarım mosmor olmuştu benim tek yapabildiğimse ağlamaktı ben bunları haketmemiştim benim yönelimimi öğrenip beni destekleyeceklerini düşünmüştüm ama düşüncem ters tepmişti akrabalarım ve ailem bana iğrenerek bakıyordu bir abim vardı benden 6 yaş büyük o da benden nefret ediyordu babam ayaklarıma vurmaktan vazgeçip kırbacı yere fırlatıp cebinden bir bıçak çıkarmış ve ayaklarımı çizmeye başlamıştı hayat bana işkenceydi. "Pis sürtük orospu mu olacaksın başımıza kariyerimi mahveteceksin" demiş ve bedenimi yaraladığı gibi kalbimi de yaralamıştı babam gittikten sonra odaya abim girdi ve nedense benden nefret etmesine rağmen bana pansuman yaptı niyetini iyi sanmıştım ama değilmiş "yardımımın karşılığını almalıyım değil mi " diyip penisimi sıkmıştı bense canım acıdığından sürünerek kaçmayı denemiştim ama oysa beni ayaklarımda tutup çekmiş ve ayağa kaldırmıştı bedenim sızlıyordu kendimi bırakmıştım çünkü zar zor hareket ediyordum . Ama yinede vazgeçmemek için penisine tekme attım ve pencereyi bedenimle kırıp topallayarak koşmaya başladım köprüye gelmiştim intihar edecektim ki esmer bir adam beni durdurmuş ve kucağına alarak eve götürmüştü bende 3 yaş büyüktü ama korumaları bile vardı beni birine emanet etti Jimine.
"Jungkook bebeğim yalvarımım u-uyan" gözlerimi zorlukla araladım ve hastane odasında gözlerimi gezdirdim . Konuşamıyordum sanki ağzım buz tutmuştu ağlamaya başladım hatırladıklarım üzerine ve farkettim o esmere Taehyung çok benziyordu hayatımı kurtarmıştı .
"Doktor Jungkook uyandı " demiş ve ardından doktor girip kontrollerimi yapmış ve çıkmıştı.
"Bebeğim iyi misin niye ağlıyorsun ağlama lütfen " demiş ve sırtıma dikkat ederek bana sarılmıştı bense başımı boynuna gömüp daha çok ağlamıştım
Pek beceremesemde duygusal bir bölüm yapmaya çalıştım umarım beğenirsiniz görüşürüz

ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARIŞIK ~taekook
Diversosİntihar edecekken kurtarmıştı beni sonraysa öldürmüştü ikizi benliğimi