31. bölüm

49 4 24
                                    

Bende kararımı söyledim.

"Bir şartım var Taehyung" demiş ve kulağına yaklaşmıştım tahrik eder bir tonda fısıldadım kulağına.

"1 günlük kölem olacaksın " demiştim oysa başıyla onaylamıştı diğerleri anlamazca bize bakıyordu. Derin bir nefes aldım ve velseyi çalmaya başladım yine kapattım gözlerimi hata yapmamak için.

Aşk şarkısıydı Taehyung'un o yüzden seçtiğine kalıbımı basabilirim. Başladım çalmaya oynattım çubuğu teller arasında huzurlu hissediyordum çok iyiydi.

Notalar beynimden şerit gibi akıyordu resmen bense hızlı bir okur gibi çalıyordum hemen notaları. En sevdiğim kısma gelmişti herkes soluksuz beni dinliyordu Taehyung'la olan anılar doluştu aklıma gülümsedim şirince.

Kaşlarım notalara göre kasılıp gevşiyordu istemsiz gerçekleşiyordu benim için aklıma şuan şeytani planlar hücum etmişti hmm yarın Taehyung bütün gün istediğimi yapacaktı sorgusuz sualsiz seme olmak istemeyecektim onu tüketmek istiyordum zevkten inlemelerimi dinlemek istiyordum. (Jungkook azmış la)

Bitmişti şarkı kirpiklerimi kırpıştırarak araladım gözlerimi yine hayranlıkla bakıyorlardı bana gurur duydum kendimle sevdiklerimi mutlu ettiğim için.

Çok yorulmuştu elim ve koku geldi burnuma doğru ya cesedi yakmayı unutmuştuk hemen konuştum.

"Cesedi yakın Allah rızası için bu koku ne" demiştim Felix koşarak benzin dökmüştı Munhoysa direk atmıştı üstüne yaktığı kibriti sonra hep beraber dışarıya çıkmıştık. Yoongi bir Jimine bir bize baktı ve konuştu.

"Jiminle benim işim var yatak odasında görüşürüz" dediğinde Jiminden koluna yumruk yemişti benden ufak görünebilirdi ama Jiminse deli gücü vardı Yoongi kolunu tuttu ve acı çeker gibi konuştu.

"Jimin sen beni döv bende senin vurduğun kadar beceriyim seni" demiş ve arabaya koşmuştu Jimin utançla arkasından koşuyordu arabaya bindiğinde kucağına çıkmıştı Yoonginin Taehyung'la bense kafamızı başka yöne çevirmiştik.

Felixler gitmişti çoktan Taehyung gelmem için eliyle işaret ettiğinde yanına gittim beni belimden tutup dudağıma yapışmıştı öpüşüne karşılık veremiyordum o bayıldığım kemikli esmer ellerini baldırımın altına geçirip kaldırdı ve ayaklarımın belime sarılmasını sağladı.

Bitti ehehehhehe

KARIŞIK ~taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin