O içime boşalmıştı.
Mutluydum artık huzur doluydum hiç olmadığım kadar Taehyung kollarımı çözmüş ve yanıma uzanmıştı hayranlıkla bana bakıyordu.
"Jungkook anlayamıyorum seni elde edemeyeceğim bir mücevher gibisin elde etmeye çalıştığımdaysa kaçıyorsun ve en çok bu hoşuma gidiyor." demişti. Bense söyleyeceklerimi beyin süzgecimden geçirmiştim.
"Mücevherinin ben senin sense benim sahibimsin başka mücevher gördüğünde saliseliğine bile demeden hemen kafanı döndürüyor yine benden vazgeçmiyorsun" demiştim ikimizde şahane sözler söyleyemiyorduk ama sırılsıklam aşıktık birbirimize.
Bi an düşündüm beni kurtarmasaydı öylece ölecek miydim bu günleri görmeden düşününce saçmalık dedim içimden Taehyungsa boyun girintime yaslanmış kokumu soluyordu.
Kafasını oynatıp duruyor rahatını bulmaya çalışıyordu koca bir bebek diye geçirdim içimden sert ama koca bir bebekti. Boynuma iyice yaslandı ve uyuklamaya başladı bende öptüm saçlarından onu saçları ipek gibiydi yumuşacık.
Uyudum sonra huzurla uyudum.
•••
Sabah olmuştu uyandığımda yanımda Taehyung yoktu bende altıma siyah kasıklarım yakın yerde biten bir şort üstüneyse beyaz bol tişörtümü giymiştim yaz mevsimindeydik telefondan saate baktığımda 10 olduğunu gördüm yüzümü yıkayarak aşağıya indim ve indiğim an enerjik sesimle konuştum.
"Günaydın" demiştim salonu incelediğimdeyse Taehyung, Jimin ve Yoongi bir koltukta karşı koltuktaysa tanımadığım bir adam vardı.
Taehyung beni gördüğü an kaşları çatıldı bense sevimli olmayı deneyerek gittim ve yanına oturdum. Adam konuşmaya başlamıştı.
"Merhaba ben Eunwoo sen kimsin" demişti bense onu onaylayarak cevap verdim.
"Ben Jungkook Taehyung'un sevgilisiyim" demiştim Taehyung ben öyle dediğimde bakışları yumuşamıştı. Eunwooysa flörtöz bir şekilde konuşmuştu.
"Memnun oldum Jungkook" demişti ve bacaklarıma bakmaya başlamıştı Taehyung bunu farketmişti.
(Bunu yazmadan rahat edemem anlık Tae : ayaklarını kırar götüne sokarım Eunwoo)Tuvalete gitmem gerektiğini söyleyip gitmiştim yüzümü iyice yıkıyordum ki arkamda bir göğüs hissettim bir dakika bu Taehyung'un kokusu değildi hemen çıkmaya çalıştım. Eunwooysa eliyle ağzımı kapatmış ve yüzüme yaklaşmıştı bense onun elini ısırıp kasıklarına tekmeyi yapıştırmıştım abimi hatırlatmıştı bana ona benzer davranmıştı.
Ağlayarak salona gitmiştim Taehyung hemen yanıma gelmişti.
"Bebeğim ne oldu iyi misin?" demişti. Bense hıçkırıp durduğum için zar zor söylemiştim .
"O adam hıck beni taciz hıck edicekti." dediğim an Taehyung tuvalete uçmuştu resmen Jiminse bana sarılıyordu.
"Korkma tamam geçti ağlama bak benide ağlatacaksın" demişti sonra birden Taehyung resmen Eunwooyu sürükleyerek getirmişti. Taehyung tam önüme geldiğinde durdu ve Eunwooya bağırdı.
"ÖZÜR DİLE!?!?!" demişti.
İyi geceler görüşürüz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARIŞIK ~taekook
Acakİntihar edecekken kurtarmıştı beni sonraysa öldürmüştü ikizi benliğimi