2

35 0 2
                                    

Obudziłem się jak zwykle przed budzikiem , zwlokłem się z łóżka po czym poszedłem wykonać swoją codzienną rutynę, oczywiście jak zawsze biegłem jak poparzony do swojego pokoju bo było mi zimno w sumie co się dziwić zaraz zima choinki , prezenty , śnieg i inne takie pierdoły . Szykując się do pracy dostałem wiadomość od Kate która mnie lekko zdziwiła , na mój dział przydzielili nowego przełożonego podobno to ktoś Shido , może wkońcu będzie porządek na naszym dziale odkąd tylko pamięta nasz kochany pan Aron nie umie prowadzić naszego działu zawsze jakieś papiery się gubiły albo drukarka się zepsuła i przez miesiąc trzeba było jeździć na piętro wyżej na inny dział by coś wydrukować , jednym słowem tragedia . Wziąłem swoją torę i wyszedłem z domu najszybciej jak tylko mogłem by tylko nie spotkać ojca , droga jak droga trochę piechotą tonmetro albo autobus i tyle , gdy byłem już w budynku jak zwykle musiałem czekać na windę , z rana zawsze jest ruch bo każdy musiał się dostać na swój dział . Czekając na windę moją uwagę przykuł wysoki czerno włosy chłopka stojący koło recepcji , gdy tak przyglądałem się chłopakowi ktoś rzucił się na mnie nie był to nikt inny jak moja kochana Kate .

- No halo ziemia do Alexa co jest ? - Kate popatrzyła na chłopaka któremu aktualnie się przyglądałem - Alex błagam cię żadnych romansów w pracy .

- Ciekawe na jakim dziale będzie pracował - powidziałam .

- Ziemia do Alexa , a może on wogule nie będzie tu pracował - jak zawsze musiała mnie dołować .

- Weź przestań , dobra chodź bo winda przyjechała .

Weszliśmy do windy po czym Kate wyszła jedno piętro niżej niż ja , wjechałem na odpowiednie piętro gdzie znajdowało się moje dział biurokracji , od samego wejścia słyszałem jak dziewczyny zachwycają się nowym przełożony te ich ochy i achy jaki on przystojny i wogule , boże napewno będzie taki jak pan Aron , nie ogarnięty , gruby i stary . Zacząłem swoją pracę i jak zwykle już po chwili na moim biurku były widocznie sterty teczek i papierów do potwierdzenia , z papierami zaszło mi nawet szybko bo tylko 2 godziny to chyba mów nowy rekord mogę być z siebie dumny ale jak to mówią nie chwil dnia przed zachodem słońca już po chwili pojawiły się nowe papiery . Akurat zanosiłem ostanie papiery do naszej księgowej by sprawdziła czy wszystko się zgadza . Szedłem akurat na przerwę by zrobić sobie kawę gdy nagle pan Aron zaczął krzyczeć na cały głos by coś ogłosić , znając go napewno jakieś nad godziny czy coś w tym stylu .

- Moi drodzy , na nasz dział przyszedł nowy przełożony proszę powitajcie serdecznie Nicolasa Shido syna naszego kochanego szefa tej firmy - po ogłoszeniu przez szklane drzwi wszedł dobrze zbudowany czarno włosy chłopak , jeszcze nie widziałem co się zaraz stanie .

- Witam was serdecznie , mam nadzieję że będzie nam się dobrze razem pracować , nie będę wam zajmować dużo czasu bo wiem że macie dużo pracy więc wracajcie spokojnie do pracy , gdyby były jakieś pytania to zapraszam do mojego gabinetu - To ten sam chłopak co przy recepcji ! To on będzie moim nowym przełożonym !? Ja chyba śnie .

Lekko się zarumieniłem ale odrazu się otrząsnąłem , przecież to mój przełożony jeszcze do tego syn mojego szefa . Alex skup się zero podrywu , zero kontaktu wzrokowego , zero rozmowy z nim ! Odszedłem zrobić sobie kawę do naszej kafejki , już z daleka słyszałam jak dziewczyn zachwycają się Nicolasem . Odrazu po zrobieniu kawy ruszyłem do swojego biurka ale coś mi nie pasowało czułem się obserwowany przez kogoś ale odrazu odrzuciłem te myśli i zająłem się swoją pracy .

Jezu nie mogę już tego znieść , cały czas gdy tylko się gdzieś ruszyłem widziałem nowego przełożonego albo na przerwie obiadowej albo przy drukarce , oczywiście gdy go tylko widziałem unikałem kontaktu wzrokowego . Po około 9 godzinach pracy w końcu skończyłem papierkową robotę szedłem właśnie znieść  ostanie papiery księgowej niestety coś zawsze musi się spierdolić .

gdy cię tylko zobaczyłem (BL) Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz