Moje serce rozsypało się na milion kawałków .
- Co ?
- S-składam rezygnację - powiedział chłopak spokojnym głosem .
Chłopak mówił pewnym głosem ale coś mi się w tym głosie nie podobało coś było nie tak , po jakimś czasie jego głos nie był taki już pewny .
- Alex jesteś pod wpływem alkoholu , chodź porozmawiamy gdzieś w spokojnym miejscu .
Mówiąc to złapałem chłopaka by wyjść z nim na zewnątrz , ale chłopak czując moją rękę wyrwał się i odsunął o dwa kroki . Nie rozumiem jego zachowania tak bardzo go nie rozumiem , chodź próbuje zrozumieć nie potrafię . Nie chce stracić tego chłopaka , ten świat mógłby nie istnieć by tylko on był przy mnie .
Pov : Alex
Widząc Nicolasa spanikowałem , chłopak który koło mnie stał zauważył że coś jest nie tak , spojrzał w stronę tam gdzie siedział Nicolas a potem na mnie .
- Co jest ? Czemu patrzysz na mojego brata z przerażeniem ? - zapytał chłopak .
- Brata ?
- No tak tamten chłopak to Nicolas mój brat , znacie się ? - zapytał
- Nie nie znamy poprostu , przystojny jest - powiedziałem bez namysłu , za dużo alkoholu .
- No jest ale nie tak bardzo jak ja dodatkowo nie radzę zarywać jest zaręczony - powiedział.
Moje serce pękło w pół , nie widziałem go robić do moich oczu zebrały się łzy . Pobiegłem w stronę toalety zostawiając chłopaka samego na parkiecie , zamknąłem się w jednej z kabin. Po chwili z wielkim hukiem ktoś wszedł do toalety a następnie zapukał do mojej kabiny . Był nie kto inny jak Nicolas który próbował robić się do mnie , prosił , słuchać było że był smutny . Po jakimś czasie odpuściłam i wyszedłem , reszta działa się jak za mgłą pamiętam tylko tyle że leżałem na Nicolasie a potem chciałem wyjść ale coś mnie powstrzymywało coś było nie tak i bardzo chciałem to jakiś zakończyć ale nie miałem pojęcia jak . Następnie pamiętam jak przytuliłem Nicka i wtedy wpadł mi do głowy pomysł jak mogił byśmy się już nigdy nie zobaczyć , bym odciął się od niego . Po co wogule łudziłem się że mój przełożony mógłby mnie jak kolwiek pokochać , czemu nie widziałem o tym że ma narzeczoną , nawet Kate o tym nie wiedziała a ona wie wszystko ! Trzeba to zrobić , nie ma innego wyjścia teraz albo nigdy .
- Nicolas ...
- Tak ?
- Chce odejść z firmy - powiedziałem pewny siebie .
Nick patrzył na mnie jagby nie wierzył co ja powiedziałem , jagby to była ostatnia rzecz którą chciał usłyszeć z moich ust . Moja pewna siebie mina z chwili na chwilę nie była już tak pewna , przez jego wyraz twarzy nie potrafiłem być pewny siebie , widziałem że jest smutny widziałem to w jego oczach . Prosił byśmy pogadali na spokojnie że pewnie to przez alkohol który mam w organizmie , ale ja nie ustąpiłem , chciałem to zakończyć teraz i ani sekundy dłużej , Nick próbował jak kolwiek mnie przekonać ale ja nie odpuściłem . W końcu Nick się poddał , ze spuszczoną głową wyszedł z toalety , drugi wyszedłem ja , szukałem wzrokiem moich przyjaciół ale nigdzie ich nie znalazłem , stwierdziłem że zostanę jeszcze chwilę i napije się czegoś . Może to nie jest najlepszy pomysł patrząc w jakim stanie jestem ale mam wyjebane , potrzebuje się napić , zamknięć o wszystkim , jutro i tak nie muszę iść do pracy przecież już tam nie pracuje . Kelner podawał mi kolorowe drinki a ja piłem je i prosiłem o jeszcze jednego , czasami mężczyźni sami mi je stawiali a w dosłownym znaczeniu to " nie znam cię ale ładnie wyglądasz i chce cię wyruchać " . Ja nie wiem co ci ludzi do mnie mają , może i mam nietypową urodę i jestem mniejszy niż inni chłopcy ale bez przesady nie będę się rzucać na każdego lepszego chłopaka bo jest ładny tak jak inni . Może i kilka osób mi się podoba ale to nie znaczy że mógłbym się z nimi przespać czy ich kocham , a nie to co Nick ... On mi się podoba i to strasznie , mógłbym zrobić dla niego wszystko , oddać się cały i bardzo chce by ten pierwszy raz był z nim chodź tego nie przyznam .Tak jestem prawiczkiem , ale to nie moja wina że każdy myśli tylko o seksie ! Ja chciałbym normalnego związku w którym będę czół się bezpiecznie i kochany , Nick był idealny pod tym kątem jak i pod każdym , dlatego tylko z nim chce to zrobić a nie z jakimś randomowym gościem .
CZYTASZ
gdy cię tylko zobaczyłem (BL)
Novela JuvenilChłopak o imieniu Alex pracuje w firmie która konkuruje z firmą jego ojca , pewnego dnia firma dostaje nowego przełożonego , który dużo namiesza w życiu Alex . Jakie sekrety skrywa przed nim nowy przełożony ? Co będzie z ich relacją ? Książka B...