1

53 6 1
                                    

За столом в агентстві Холмс сиділи дві дівчини. Кареока, брюнетка була молодшою за другу. Друга також була брюнеткою, та її волосся було на декілька тонів світлішим. Вона мала зелені очі, веснянки, досить привабливу зовнішність. Це були Енола Холмс та Сесилія Базелвезер.

Сестра того самого Т'юксбері. Минулого року Енола врятувала їх двох, з Сесилією Енола здружилася одразу, не те що з її братом. Енолі 17 років, а Сесилії 22, але це ніяк не заважає їм дружити, Сесилія сама інрді поводитьсяяк те ще дитя.

Вже вечір, агенство зачинилося, і завтра воно закриється назавжди. Енола лежала на ліжку, відкриваючи листа, Сесилія тим часом пила чай, намагаючись заглянути до листа, щоб побачити, хто ж пише Енолі.

- Можеш не заглядати, це твій брат. Запрошує мене на бал родини Леонів. - Промовила Енолі позіхаючи

- До Вільяма Леона? Чого б тобі не піти? Там в палаці готують смачні тістечка, а Вільям дуже добрий, мій найкращий друг, між іншим, - сказала Сесилія, посміхнувшись і поклавши чашку на стіл, беручи листа у Еноли.

- Говориш так, наче тобі цей Вільям подобається, хоча ми обидві знаємо, хто тобі подобається насправді, - Енола перевела погляд на газету, де виднілися зображення всім відомого Шерлока Холмса.

- фхто б говорив Еноло, можеш не приховувати, і тай ясно що тобі подобається Т'юксбері, а ти йому ще більше, ви досі не можете одне одному зізнатися, а я не приховую і не заперечую, те що мені подобається Шерлок.

- Та невже? То чому б тобі не зізнатися, ти з Шерлоком була знайома ще до нашого знайомства, тобі складно не буде. - Посміхнудася дівчина дивлячись на подругу.

- Це він тобі розповів? Він ще щось про мене казав? - запитала Сесилія, підводячись зі стільця й підійшовши до свого ліжка, взявши при цьому одну з книг, що лежали на тумбі поряд.

Енола лиш проігнорувала питання і почала говорити щось своє, - Ти так схожа на Шерлока, наче з ним живу. Ось ця твоя горда хода, любов перечитувати книги, шукати всюди підступ, зачіпку. А ще, коли ти втомлена і не впевнена, ти п'єш вино.

- Мені більше подобається шампанське, але вино п'ю тому, що воно освіжає мені мізки. Ну з ким не буває, тим більше, на мою уважність є причини. Мене минулого року ледь не втопили в бочці, пригадуєш. - Сесилія всміхунулася Енолі у відповідь.

The "Whisper"Where stories live. Discover now