3

23 4 2
                                    

- Шерлоку, чи це справді ти, або це у мене галюцинації? - запитала Енола з підозрою в очах.

Шерлок лише проігнорував слова Еноли та подивився на мене. Ми з Енолою тримали Шерлока під руки, чекаючи карету, щоб поїхати на Бейкер стріт. - Сесиліє, я тобі казав, що в тебе дуже гарне волосся? Пухнасте таке, можна робити зачіски... - Шерлок мовив якусь хм... хм... Нісенітницю, в його голосі була присутність алкоголю, точно. Тверезий Шерлок ніколи б таке не сказав.

- Карету на Бейкер Стріт, 221 Б, будь ласка! - крикнула Енола до проїжджаючої поруч нас карети.

Через 40 хвилин ми були уже на Бейкер Стріт. Усе б нічого, але... - Моя квартира на другому поверсі...

- Це жарт, сподіваюсь?... - Я не була готова тягнути його аж туди, але схоже, у мене не було вибору. - Давай, Шерлоку, піднімай ліву ногу й ставай на сходинку, - сказала Енола. І так через декілька таких кроків Шерлок заговорив.

- Лівою ногою не так важко, як правою... - Вам слід це занотувати...

Через декілька хвилин ми піднесли Шерлока до його квартири. Наше здивування було безмежним, коли ми побачили бардак навколо. Шерлок почав знімати куртку. - Давай я допоможу? - запитала Енола, але Шерлок відмовився.

Він зняв куртку і сказав: - Бачиш? Я можу сам. - Він підійшов до диванчика і завалився туди. Ми оглядали квартиру. Він зупинив нас, але через хвилину заснув. Енола побігла дивитися, що у Шерлока там відбувається, а я зупинилася, піднявши лист паперу з підлоги, що схоже на вірш.

Я розлюблю тебе у лютому, тридцятого,
Коли ще сніг лежатиме навколо.
Коли ще проліски під шубкою м'якою,
Цвітимуть, як зрозуміла ти, ніколи.

Я навпаки буду тебе завжди любити,
Твої зелені очі, де завжди весна.
Твоє волосся, твої руки,
Та усмішка твоя ясна.

І я пишу вірші у порожнечу.

Бо я тобі ніколи не напишу
Про свої бездонні почуття.
Це страх, тому я краще все, як є, залишу.

Я правильно зрозуміла... Цей вірш є зізнанням в коханні, з посиланням на когось...Я подивилася на підлогу і побачила ще один лист з віршем. Я підняла його. Я помилялася, Шерлок ще й який романтик.
Я подивилася на підлогу і побачила ще один лист із віршем. Я підняла його і почала читати.

The "Whisper"Where stories live. Discover now