7

23 5 0
                                    

Одразу після того, як почувся гуркіт дверей, що свідчило про те, що Шерлок покинув квартиру, Енола поклала на стіл кілька книжок та газету, а сівши на стілець, почала листастати. Зупинившись на одній зі сторінок, я підійшла прочитати. Сказано було:

"Брат та сестра Безелвезер, головні холостяки Лондону". Та картинка, де я з братом стою поруч з якимись дівчатами. От тільки дівчата не до мене чіплялися. Особисто я вважаю, що це мало кого цікавить. Добре мій брат, дівчата його люблять, взяти до прикладу ту саму Енолу. Але дівчина? Кого я взагалі можу зацікавити?

Енола врешті решт перегорнула сторінку, її погляд зупинився на оголошенні: "Благодійний бал сірникових фабрикатів". Запрошують Генрі та Хельга Лайон. Мартман сквер 12... Десь я таке вже бачила, - промовила я. - Ану зачекай! Це був зовсім не листок з датою, це адреса! А також дім мого друга Вільяма! - Гукнула я, дивлячись на Енолу з радістю, на що та задумалася... "Бал відкриє Вільям Лайон...", прочитала Енола. - Пам'ятаєш, коли ми в парку зустріли Т'юксбері? - Запитала Енола, на що я не відповіла, бо я не слухала їхню розмову і нічого, відповідно, не чула. - Він розповідав про квіти, квітка на листі з віршем це зовсім на Мак як ми гадали! Це Гвоздика! А яка інша назва Гвоздики, га?

Я задумалася, намагаючись згадати, чи чула я щось таке від батька, і не дарма. Не знаю, чим ця інформація допоможе Енолі, та все ж. - Гвоздику також називають солодким Вільямом. На що ти натякаєш?

- Я йду на бал! - Вона посміхнулася, але видно було, що це зовсім не щаслива посмішка. Наче вона знущалася. - І так, пояснюю. Всі підозри вказують на Вільяма Лайона. Ну от дивись, він спадкоємець сірникової фабрики, він знає Сару тому, що вона там працювала, і він, ймовірно, її бачив. А також тому, що в листі була намалювала Гвоздика, підпис "Вільям".

- Розумію, але він би нізащо і ніколи не викрав би дівчину! Я його пів життя знаю!

- Обговоримо це потім, - відповіла Енола. - А зараз, швидко навчи мене етикету, будь ласка. -Вона посміхнулася. Все, що мені залишилося, це навчити її. Я сумно вздихнула та сіла на крісло біля столу.

- І так, правила етикету. Урок перший: відвідування балу. Пункт перший: плаття. Пункт другий: "маска". Але це лише, якщо ти точно знаєш, що бал буде з масками, - підмітила я та продовжила. - Пункт третій: світська розмова. Пункт четвертий: супровід, без супроводу розмови не буде, - промовила я, але подруга вже мене не слухала, а закривала перед собою книги і пішла до дверей, жестом руки звучи мене до себе. - Виконаємо Пункт перший - плаття, - вона посміхнулася і ми разом покинули квартиру.

You've reached the end of published parts.

⏰ Останнє оновлення: Aug 12 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

The "Whisper"Where stories live. Discover now