6

26 5 5
                                    

Енола в жаху чекала людину, яка ось ось зараз зайде до кімнати. Я крокувала подалі від тіла Мей, все ще дивлячись на свої руки, які були вимазані в крові. Не змігши дивитися на закривавлені руки, я перевела погляд на двері, які саме в ту мить відчинилися. Це був Суперінтендант Грей. Оце це в нього прізвисько, звісно..

- Суперінтенданте Грей?! - Інспектор зняв за голови капелюх та зробив легкий поклін, після чого підняв погляд на Грея.

- Доброго ранку, - сказав хриплим голосом чоловік і оглянув нас.

- Кхм... - Лестрейнд кашлянув і подивився на Енолу та мене. - Я провіряв тут обставини, бо люди чули тут крики, а тоді я зустрів тут цих юних леді...

- Їх ім'я? - Грей звернув на нас увагу, прищурив очі з підозрою.

- Оу, так, точно, я Енола Холмс, - вона простягла руку, але зрозуміла, що рукостискання не буде прибрала її назад.

- Сисилія Безелвезер, - я швидко сховала руки за спину згадавши про кров на них.

- Це сестра Шерлока Холмса та лорда Т'юксбері, - додав Інспектор.

- Милий Боже! Ще одні? - Його погляд виражав велике невдоволення. - Хіба ви не маєте бути в школі?

- До справи прив'язався вже відомий вам Лестрейнд. - Вони розслідують справу такої собі... емм...

- Сари Чепмен, - промовили ми з Енолою в один голос і подивилися одна на одну.

- Сари Чепмен? Так, так, я теж, вона розшукується за таку собі крадіжку і шантаж, - він посміхнувся та підійшов ближче до ліжка, де знаходилася мертва жінка.

- Шантаж? - Ми дуже здивувалися, а Енола трошки передувала в кроці, перехиляючи голову на бік, що означало нерозуміння.

- Так, детективи, - сказав він, а слідом взяв за руку вже мертву Мей і ледь помітно посміхнувся. - Вона досі тепла, ще не задубіла, - він потряс її руку і трохи опустивши "кинув" її назад на ліжко. - А коли чули крики, сер? - Грей посміхнувся так хитро, наче вже розгадав справу.

- Десять хвилин тому, сер! - відповів чоловік, що стояв поруч з Енолою, тобто Лестрейнд. Грей заговорив: - А коли прибули ви, детективи? - його посмішка стала ще ширшою.

- Десь приблизно тоді ж... - Енолина впевнена посмішка зникла, вона подивилася в підлогу.

The "Whisper"Where stories live. Discover now