YB YB YB!!!(şükür)
0.5: "Konuşmamız gerekiyor."
"Delta Kim Taehyung ve Jeon Hastanlerin sahibinin omega oğlu arasında ne var?"
Sayfayı aşağı doğru kaydırıp yazının devamını okumaya başladım.
"Yaklaşık 3 hafta önce Delta Kim Taehyung Jeon'ların evini basarak Bay Jeon'a saldırmıştı. Bay Jeon bu olaydan sonra 3 hafta boyunca hastanede kalarak tedavi gördü. Delta Kim Taehyung 2 gün gözetim altında tutulduktan sonra serbest bırakıldı. Bütün bu olayların sebebi büyük bir tartışma sebebi olurken bazı iddialar ortaya atıldı.
Bay Jeon'un tek omega oğlu Jeon Jungkook ve Delta Taehyung arasında bir birliktelik olduğu ve bunu çevrelerindeki herkesin bildiği ortaya çıktı. Tartışma sebebi Bay Jeon'un bu olayı desteklemediği için olduğu yönünde düşünülürken başka büyük bir iddia daha ortaya atıldı. 18 yaşındaki omega Jeon Jungkook'un deltadan hamile kaldığı ve Bay Jeon da bebeğin aldırılması gerektiği konusunda baskı yaptığı için deltanın sinirlenerek evi bastığı düşünülüyor.
Hala bu olaylar büyük bir tartışma konusuyken bir çok kişi vita ortaya çıktığında ne tepki göstereceğini merak etmeye başladı.
Kim Taehyung vitası ortaya çıktığında sevgilisi Jeon Jungkook'u bırakacak mı?
Jeon Jungkook gerçekten hamile mi?
Bebeği vita kabul edecek mi?..."
Elimdeki telefonu sinirle yatağa fırlatırken titreyen bedenimi sakinleştirme çabasına girmedim. Her şey öylesine karışmış öylesine çözülemez bir düğüme dönmüştü ki,ne yapmam gerektiğini bilemiyordum. Üç haftadır ne omega babamla ne de alfa babamla iletişime geçmiştim. Omega babam bir kez olsun beni aramamıştı. Babam hastaneden dün çıkmıştı ve bu beni geriyordu. Sessizliği buraya kadardı,yakında bi hamle yapacaktı.
Yataktan çıkıp odanın içinde adımlamaya başladım. Nefes alamıyormuş gibi hissediyordum. Sonsuza kadar Taehyung'a sığınamazdım. Bir çözüm yolu bulmam lazımdı.
Babam şu saatten sonra beni yanında tutmazdı, bir ev bulmalıydım. Ama bunun için para gerekliydi. Önce bir iş bulmalıydım. Bütün bu olaylar şu an gündemdeyken bir iş bulmam da mümkün gözükmüyordu. Ayrıca Taehyung beni bu haldeyken bırakmazdı.
Odada bir oraya bir buraya giderken kapı birden açıldı. Beklemediğim için hafifçe irkilirken kapıya doğru döndüm. Yoongi endişeyle suratıma bakıyordu,odaya girip kapıyı ardından kapattı. Hızlıca yanıma gelip bana sıkıca sarıldığında gözlerim anında doldu ve ben de ona sıkıca sarıldım. Taehyung dışında diğerlerinin yanında nadiren ağlardım ve şu an gerçekten kötü hissettiğim için duygularımı gizlemekte zorluk yaşıyordum.
Yoongi'nin omega feromonları bedenimi biraz olsun gevşetirken o birazcım gerileyip yüz yüze gelmemizi sağladı.
"Merak etme Jungkook, Taehyung ve Bay Kim her şeyi halledecektir. Bak Kim çoktan yapılan haberler için birileriyle iletişime geçmeye başladı bile. Avukatlarıyla konuşuyor. İçin rahat olsun,her şeyi halledecekler."
Halledemezlerdi, her şey bitmişti. Neredeyse tüm dünya deltayla ilişkim olduğunu,daha dünyada olup olmadığını bilmedikleri vita ile onların arasına girdiğimi düşünüyorlardı. Kabaca onların gözünde deltanın sürtüğü olmuştum. Düşündükçe göğsüme ağırlık çöküyor ve nefes almakta zorlanıyordum.
Hep bir gün olur diye korktuğum şeyler başıma gelmişti. Her şey çok yanlış ilerlemişti,böyle olmamalıydı.
Şimdi ben kendi ayaklarımın üzerinde nasıl duracaktım? Beni gören herkes adımın yanında deltanın da adını getirecekti. İleride vita ortaya çıktığında ve Taehyung beni ardında bıraktığında hala onun adıyla birlikte kimliğimi sürdürecektim. Kimsenin umrunda değildim,asıl önemli olan deltaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i am not your wife/Taekook
Fanfiction[18.07.2023] "Sana kaç kere söyleyeceğim öpme şöyle beni. Bak bakıyorlar yine !" diyerek söylendim. Gözlerini terasta gezdirdi ve omuz silkerek tekrar bana döndü. "Baksınlar, eşimi öpüyorum." dedi ve beni bir kez daha kırdı. Kalbim bir kez daha para...