(Babalar sözünü tutar erken yb eplspekwpwöwp)
0.7: "Bir delta nasıl eşini bırakabilir?"
7 YIL SONRA
Dudaklarıma hırçınca atılan Delta'yla cilveli bir şekilde kıkırdadım ve en az onun kadar aç bir şekilde karşılık verdim. Uzun soluklu olmayan bu öpücükle nefes nefese ayrılırken onun yüzündeki serseri gülüşle gözlerim karardı.
"Ahh!"
İçimi sertçe ezen büyük penisiyle gözlerim geriye doğru kayıp zevkle kapandı. Üzerime abandığı vücudunu üstümden çekip bacaklarımı iki yana sertçe ayırıp penisini geriye çekip sertçe içime vuruş yaptığında ağzımdan zevkle karışık bir inleme döküldü.
"Delta,ahh!"
Dolu gözlerim aldığım zevkle bir bir akarken,göğüsüm titremişti. Öyle sert ve hızlıca eziyordu ki içimi parmak uçlarıma kadar zevkin her kırıntısını hissediyordum.
"Ahh,güzel- güzel omegam benim."dedi hırıltılı bir sesle inleyerek. Başını geriye atıp belimde olan bir elini çekip terden ıslanıp alnına yapışan saçlarını geriye taradı. Dudakları aldığı zevkle büzüşmüş,kaşları çatılmış ve boynundaki damarları belirginleşmişti. Kafasını geriye atıp içime çok sert bir vuruş daha yaparken nefesim kesildi.
"Ohhh!"
Derin sesinden duyduğum inleme zevkten daha çok titrememe sebep olurken ölecekmiş gibi hissettim. Büyük avuçlarını kalçalarımın iki yanına koyup havaya kaldırdı. Dizlerinin üzerinde daha da dikleşirken havalanan belimle gözlerimi zar zor açık tutabildim. İçimden çıkmadan yatağın ucuna gelip ayaklandı. Ve beni de bir tüymüşüm gibi kolaylıkla yatağın ucuna çekti. Tüm bunlar olurken içimde hareket eden penisiyle sertçe alt dudağımı ısırdım. Başım daha çok yatağa baskı uygularken kalçalarımı kuvvetlice avuçladı ve yine bana serseri bir şekilde yarım ağız gülüp penisini içimden geri çekti. Neredeyse içimden çıkacak kadar geri çekildiğinde huysuzlaşmak isteyen omegama engel olamadım.
Ama o sadece penisinin ucu içimdeyken kalçalarımı daha çok havalandırıp beni kendini çekti. İçime sertçe kayan uzun ve kalın penisle başımı daha çok yatağa yaslayıp belimi daha çok havaya kaldırdım. Ellerim benden bağımsız onun sert karnına giderken yaşadığım bu derinliği kadıramayacak gibi hissederek onu ittirmeye çalıştım. Ama ellerimin aksine kalçalarımı daha da ona itiyordum. Bedenim farklı duyguları aynı anda yaşarken alamadığum nefesi tekrar titrekçe içime çektim.
Kalçamı aşağı yukarı indirip içimde değdiği o noktaya sürtünürken karın kaslarının üzerinde tuttuğum elimi daha çok bastırdım. Çok fazla geliyordu,bu zevke dayanamıyordum. Her çok fazla ıslak ve çok fazla tahrik ediciydi. İçimdeki arsız omega ve onun doyumsuz deltası durmuyordu. Durduramıyorduk,durdurmak istemiyorduk.
Kolaylıkla bedenimi kendi kendine hareket ettirdi,bedenimle bir oyuncak gibi oynarken zevkle ayak parmaklarımı büktüm. Öyle yerlere değiyordu ki penisi,gerçekten birazdan ölecektim.
Hala karnında duran elerimle bu sefer gerçekten ittirdim onu. Bunu fark ettiğinde son kez içime sert bir vuruş yapıp durdu ve kararmış gözlerini gözlerime dikti. Nefes nefeseydi,esmer teni terden parıldıyordu.
Nefes nefese kollarımı iki yana açtım,bana sarılmasına ihtiyacım vardı. Bunu görünce tüm o şehvetli kararmış bakışları arasında seçebildiğim şefkatle bana baktı. Dudaklarında hoş bir gülümseme oluşurken yavaşça kalçalarımı yatağa indirip üzerime eğildi ve kollarını belime sardı. Ben de anında kollarımı onun boynuna sararken birkaç saniye öyle bekledik. Saatlerdir yataktaydık ve nefeslenmeye ihtiyacım vardı,yoksa gerçekten dayanamayıp bayılacaktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i am not your wife/Taekook
Fanfiction[18.07.2023] "Sana kaç kere söyleyeceğim öpme şöyle beni. Bak bakıyorlar yine !" diyerek söylendim. Gözlerini terasta gezdirdi ve omuz silkerek tekrar bana döndü. "Baksınlar, eşimi öpüyorum." dedi ve beni bir kez daha kırdı. Kalbim bir kez daha para...