BAB 25

276 7 0
                                    

TENGKU Airin Mellysya sudah menunggu Firash Ayden dari pukul 6 petang sehingga pukul 7:30 malam . Dia masih teringat kata -kata pasrah Firash Ayden. Dia masih tidak berganjak menunggu Firash. Dia benar-benar menyesal akan sikapnya . Dia mulai sedar akan betapa pentingnya Firash Ayden dalam hidupnya sekarang. Kali ini dia sudah tidak menyimpan sebarang keraguan terhadap lelaki itu. Dia sanggup buat apa sahaja untuk Firash boleh memaafkan dan kembali padanya.

Azam is calling............

''Hello boss ! "

''Haa kenapa Azam ? Lysya kenapa ? Ada apa-apa yang berlaku ke azam??! Tell me . "
''Eh bos kejap lah..ni saya nak tanya kenapa biarkan tunang bos tu duduk seorang dekat bawah? Kenapa tak panggil naik atas je? Kesian kot..memang nak umpan kena culik ke macam mana??"

''Lysya tak balik lagi ke Azam?"

''Dia tak balik lagi dari pukul 6 dia stay dekat situ..kalau bos tak nak turun , saya terpaksa lah datang sana kot dia nak makan ke apa..dia tu kan suka makan bos "

''Aik dah kau tak payah nak acah caring maring pulak dengan tunang aku..kang ada kau mereng aku kerjakan..kejap lagi aku turunlah..kau tenggokkan dia kejap. aku tengah kemas -kemas barang ni"
Firash Ayden sudah mula rasa pelik. Dia tak ada janji apa-apa dengan Airin Mellysya atau Memang lysya berbuat begitu kerana ingin bercakap dengan Rash. Dia terus menekan butang lif dan percepatkan langkah turun ke bawah.

''Airin Mellysya ? Hey why you still tak balik ni..? Dah malam ni.."
Dengar sahaja suara Firash , mata Aimell sudah berkaca dan dia sudah mulai menangis .sungguh dia rindu dengan pemilik suara itu.hm . Firash ayden. Firash terus memimpin dia masuk ke dalam kereta.

''Kenapa tunggu dekat situ..bahaya tau kan dah malam ni Lysya..nasib baik Azam ada call I tadi.."

''You kata kan you akan maafkan I kalau hari ni balik dengan you.....kan you kata nak discuss tentang problem kita."

Ergh Damn !

Ni mesti Afham punya kerja ni.

Nanti kau . Berani mati betul .

''Haa.?? ErrTapi I balik lewat kan, boleh je kalau you nak balik dulu.."

''I tak nak balik Rash selagi you masih marahkan I . "

''Okay Now please stop crying Airin Mellysya.."
I sikit pun tak marahkan you lysya..Im just worry "

''Then why don't you call me even one time..I miss everything about you. Then you tinggal I macam tu je..you jahat Rash. "
''I Ingat you dah bosan dengan I , I kan selalu sibuk tentang hal you..sedangkan I just friend with you right? Hmm.so I tak nak ganggu you " Firash sengaja membuat muka kecewa dihadapan Mellysya.

''I cant even breath without you . How come you can think im bored with you !!" Kali ini Airin mellysya sudah memukul dada Firash ayden sehingga dia mengaduh kesakitan .

''Okay thats clear to saying now you cant live without me. "

''I hate you Rash !!!"

''Auch !! Stop it please , Im pain Airin Mellysya...please pity me "

''You are liar firash...your best friend said you can fight with more than 3 person..you are not pain at all"

''Okay who says it? "

''Karl"

Firash Ayden telah menepuk dahinya .

Oh shit.

Again and again.

Masing-masing cari pasal . Tunggu .

''Okay , now you look into my eyes and tell me what you want to make you stop crying . "

POSSESSIVE MR.CEO (COMPLETED)Where stories live. Discover now