Keesokkan harinya Tengku Firash Ayden bangun pada awal pagi . Dia terus berada di bilik kerjanya di tingkat dua. Dia sedang memikirkan cara terbaik untuk memberitahu Airin Mellysya tentang lokasi honeymoon yang ingin dia tukar demi mission yang harus diselesaikan. Dia mundar -mandir .Dia tak tahu nak mulakan dari mana agar Mellysya setuju .
Mellysya yang baru sahaja bangun melihat suaminya sudah tidak ada disebelahnya,dia juga tidak sedar pukul berapa Firash balik dari bertemu kawan-kawannya.
Tuk tuk !
''Yes Baby, just come in my love!
''Nah Coffee untuk abang.. I don't know how it tastes.."
''It's Okay baby..Whatever it is still cannot compare with you Sayang..Sayang you look so sexy today..I can't stop looking into you. Are you trying to seduce me again baby? If you are then you succeed Baby...come to me Sayang ."
Mellysya hanya menurut kata suaminya.
Nasiblah dapat suami yang manja but still he is not perfect .He is over a jealous, over protective and possessive person, sebab tu dia tidak berani langsung nak rapat dengan mana-mana lelaki.
''Abang ! Tangan abang ni kenapa berbalut ? Did You hit something abang ? " mellysya sudah mula mendung ingin mula menangis.
''Err No sayang...its not a pain at all...yesterday we were at the gym ,something hit my hand sayang..."
''Really? I dont think so abang. Its look like you punch something. I know it hurts you."
''No abang . Give me your phone. '
''Why Sayang. ?"
''Just give me right now abang.."
Pantas sahaja dia melakukan panggilan video call di whatsapp groups yang dinamakan (Aku benci tengok muka Korang) Mellysya mahu tersenyum namun dia bertahan dengan muka ketatnya. Agak lama.mereka angkat kerana masih pagi . Mellysya tidak membuka kamera .kali ni firash sudah betul-betul pasrah.
''Hah ! Asal pagi-pagi call kitorang ni ?! Aku busy bodoh . Kau dah tahu aku kerja sorang kau tak ada dekat RAZ ni. "
''Aku ngantuk gila . Semalam aku tak tido main game online . Kacau lah siak " Afham pula memulai bicara.
'' Aku tengah jogging ni..cakap jangan lama-lama.ada awek cantik depan aku ni". Jawab Hairil.
''Guys ! Its me Lysya. Kenapa tangan firash berbalut ni...semalam korang pergi mana? "
Kesemua member Rash sudah terkedu . Namun mereka juga tidak bodoh untuk menjawab soalan itu. Mereka sehabis baij akan cuba cover Firash .Hanya Karl sahaja yang menjawab pertanyaan tersebut yang lain senyap.
''Semalam masa kitorang jumpa tu, ada barang yang berat jugalah terkena dia . Masa dia duduk tu Kitorang tak perasan Pulak ada barang dari atas terkena kat dia. Tapi kau jangan risau,kitorang terus panggil doktor datang balutkan. Tapi tak ada yang serius . "
''Tapi dia kata hit somethings dekat gym.."
''ya betul lah tu , kitorang jumpa kat AYd pastu kitorang pergi workout kejap sebelum makan malam."
''Oh so that korang semua balik lewat lah malam tadi? What time korang sampai rumah."
''Eh Mak cik..Rumah kitorang ni jauh- jauh mana boleh nak samakan waktu balik "
Afham pula menjawab persoalan tersebut.
YOU ARE READING
POSSESSIVE MR.CEO (COMPLETED)
RomanceTerdapat suatu rahsia masa lalu yang telah memberi impak besar kepada perhubungan mereka. Bertahan atau pergi. Tengku Airin Mellysha - It hurts when I have to break up with him without any problems between us. Tengku Firash Ayden - I won't let...