نام: Noah
وضعیت:کامل شده
کاپل:ویکوک
چنل واتپد:V_kookiFic
ژانر:درام، برشی از زندگی،رومنس، اسمات،ورزشی
خب من اومدم با یه فیکشن زیبای دیگه ای که مطمعنم عاشقش میشید... ⛸ ❄️
꙳ قسمتی از فیک↲
صدا های مختلفی در هم آمیخته شده بودن، اما از همه جالب تر و دوست داشتنی تر صدای دریده شدن و لغزیدن روی یخ بود.
میتونست انجامش بده، مگه نه؟
پا های خسته اش رو اجبار به حرکت کرد و با سرعتی که رفته رفته تند تر میشد، فضای زیادی رو خط خطی کرد.
نفس های عمیقش هنوز هم ادامه داشتن.در همون حین ناگهان به پشت چرخید و بلافاصله روی پای چپ به سمتِ جلو بلند شد.
"تریپل اَکسِل"
یکی از مشکل ترین ها...
موفق شد با چشم بسته سه و نیم دور چرخش رو انجام بده و در آخر باید سخت ترین مرحله رو طی میکرد. یعنی فرود اومدن با پای چپ و روی لبه ی تیزِ کفش!شاید خیال کنید که جونگکوک قراره بعد از ماه ها تمرینِ این حرکت و بالاخره زمانی که از خشم و خستگی پر شده، موفق بشه.
درست مثلِ مردی که از چند دقیقه ی پیش وارد سالن شده بود و بدون اینکه توجه جونگکوک رو جلب کنه، با چشم های سیاهش محو شده ی پسر بود...جونگکوک برای فرود، فرم بدنش رو تنظیم کرد و پلک هاش رو بهم فشرد.
اما نه تنها موفق نشد روی نوک تیزِ کفش فرود بیاد، بلکه پای خسته اش تحمل همه ی وزنش رو نکرد و خم شد!
محکم به زمین خورد و چونه اش با برخورد به زمینِ یخی درد زیادی رو توی وجودش پخش کرد...
برای چند ثانیه ی طولانی صدای سوتی توی سرش پیچید اما باعث نشد چشم هاش رو بسته نگه داره. دست لرزونش رو بالا آورد و به چونه ی بی حس شده اش زد و تونست گرمی و خیسیِ خون رو حس کنه..._جونگکوک!
داستان قشنگ و جالبی داره امیدوارم بخونید و لذت ببرید.❤
DU LIEST GERADE
معرفی فن فیکشن تهکوک
Fanfictionمعرفی بهترین فیک های واتپد با ژانر های مختلف که اگه نخونین نصف عمرتون به فناس...!