Annem yanı başımda beni dürtüklemeye başladı."Hadi kızım sen ne zaman hazırlanıyorsun. Okul seni beklemez gider kampa."dediği anda yataktan fırladim. Eyvah! Geç kalcam. Hemen üstüme bir tişört taktım altıma da bir tayt giydim. Valizim hazır olduğundan valizi aldım ve kapıya yöneldim. Anneme ve babama görüşürüz dedikten sonra hemen spor ayakkabılarımı giydim ve evden çıktım. Koşar adımlarla okula gittim. Okula girdiğimde herkes sıra olmuş otobüsü bekliyor. Hemen ben de sırama geçtim. O sırada bizim sınıfın yanındaki sınıfa taş bir erkek gelmiş. Ama öyle böyle değil çok yakışıklıydı. Neyse ben bunları düşünürken otobüs geldi. Sonra hepimiz otobüse bindik. Ben arkalardan yer ayirttirmistim. Neden arkadan yer ayirttirdigimi söyliyim mi? Çünkü kimse arkada oturmak istemez diye düşündüm ama yanımda oturan kişiyi görünce şok oldum. Yanımda o yakışıklı oturuyordu. Yakışıklı "Merhaba benim adım Poyraz, senin adın ,dedi. Sesi çok tatliydi. Oyyşş yerim ben seni. Ne diyorum ben? Ben bunları düşünürken Poyraz bana tekrar adımı sordu. Ben de" Gökçe." dedim. O da "Çok güzel bir ismin var, zaten kendin de güzelsin." dedi. Ben biraz kızardım ama belli etmemek için kafamı yere eğdim. O da bişi anlamadı zaten. O sırada ben uyuyakalmisim. Beni biri uyandırdı. Bu kişi tabiki de Poyrazdi xD.Ben uyandığımda Poyraz dahil kimse arabada yoktu. Ben de otobüsten indim. Kamp alanına giderken ayağım bir taşa takıldı, tam düşüyordum ki biri beni tuttu. Ben kim bu die baktım yine o. Acaba bu çocuk beni seviyor mu? İnşallah seviyordur. Çünkü ben ona aşık oldum. Ben bu sırada dogruldum ve Poyraza teşekkür ederim dedim. O da önemli değil. dedi. Ve gitti. Ben o sırada ona bakakaldim.
Arkadaşlar nasıl Olmuş veya nasıl olmalı yorumlara belirtirseniz mutlu olurum. Votelemeyi de unutmayın. Görüşmek üzere. :) ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Kızın Kamp Hikayesi
ChickLitArkadaşlar bu benim ilk hikayem yanlışlarım varsa yorumlarda belirtebilirsiniz.