١٤.گەڕانـەوە

783 118 362
                                    

.
.

Vote

.
.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

.
.

"Chapter fourteen"

.
.



Jungkook'S p.o.v

ئەو پێی گووتم کە خۆشی دەوێم ، ئەو وشانە بەبێ ماندووبوون لە سەرمدا دووبارە دەبونەوە لە کاتێکدا سەیرم دەکرد کە بە ڕێڕەوی سەر ستەیجەکەدا دەهات.

ماچی هەڵدەدا بۆ فۆتۆگرافەرەکان کاتێک کە هەموویان بێ وەستان کامێراکانیان ئاڕاستەی ئەو دەکرد ، هۆڵەکە پڕ بوو لە هات و هاوار کاتێک ماچی هەڵدەدا ، نەفرەت ئەو زۆر فریودەرە.

ناتوانم لێرە دابنیشم و وا ڕۆڵ بگێڕم کە کاریگەر نەبووم بەو شێوازەی کە لاشەی دەجوڵێنێت.

چاوەکانی کەوتنە سەر چاوەکانم پێش ئەوەی لە پشت پەردە ڕەشەکا وون ببێت.

لەسەر کورسیەکەم هەڵستامەوە و ئەو نیگا شەڕانگێزەم پشتگوێ خست کە لە مارکۆسەوە وەرمگرت،

بێ دوودڵی ڕێم گرتەبەر بەرەو ژوورەکەی لیانا وە بە هێواشی دەرگاکەم کردەوە..

هەوڵیدا دەستی بۆ پشتەوەی ببات بۆ ئەوەی جلی ژێرەوەی داکەنێت کە سنگە جوانەکەی گرتبوو ،

نەمتوانی چیتر دان بە خۆمدا بگرم ،لە پشتەوەی وەستام و دەستمدا لە پشە ڕووتەکەی.

لە هەناسەدان وەستا کاتێک هەستی بە دەستلێدانەکەم کرد بەڵام بە زووی ئارام بۆیەوە کاتێک زانی ئەوە منم لاشەی لەرزی کاتێک ئاڵقـە ساردەکانی پەنجەکانم بەر پشتە بچووکەکەی کەوت.



Liana'S p.o.v

"بیری لێوەکانت دەکەم ،بەڵام تۆ دەزانیت من زیاتر بیری چیم کردووە ههممم" جۆنگکووک گووتی

هەناسەی بەر ملم کەوت ، پەنجەکانی بە بڕبڕەکانی پشتمدا خشاند و ماچێکی بچووکی لە ناوەڕاستی پشتم بەجێهێشت پاشان هێواش هێواش دەستەکانی ڕۆیشتن بەرەو گرتنی سمتەکانم.

ناڵەیەکی بچووک لێوەکانمی جێهێشت.

" بیری ئەو ساتانە دەکەم کە بە ناڵەوە ناوی منت دەهێنا کاتێک کۆنتڕۆڵی خۆم لەدەست دەدا" گازم لە لێوم گرت کاتێک ئەو ساتانەی بیرهێنامەوە.

ʝ. ʝƙ|| پـسـپـۆڕە ڪـۆمـەڵایەتـیـەڪەمWhere stories live. Discover now