sıkıldım senden. gözlerini üzerime dikmenden yoruldum. ölümün karşısındaki erekte duruşun yıldırdı beni. elleri kapkara, çürük burnunda kahve telvesi ve ağzında, o pek kutsal cesette, her baktığımda gördüğüm yarısı sönmüş sigarasıyla beni deliye döndüren bir araba tamircisiymişsin gibi hissediyorum. söylediğin türküler ilgimi çekmiyor. borçların veya çocukların umrumda değil. çayına şeker attığını görünce gözlerim kızarıyor. çünkü bunaldım. her şeyin beni rahatsız etmeye başladı. seni tatlı kediler olarak hayal ediyorum ben ve sen her cümlende bu yüzden beni aşağılıyorsun. biliyorum, doğru değil yaptığım. ama artık hak etmiyorsun. sevgin gözlerinde parlıyor ama diyorsun. çok mutlu görünüyorsun! onlarca kavgamız seni mahvetmiyor, talihsiz olaylar çelikten sinirlerinde neşeli tınılara dönüşüyor. geceleri mutluluktan uyuyamadığın hayallerini değiştiremiyorum. beni sevmiyorsun. çok daha fazla bir şeyler seviyorsun ve ben bundan bıktım. ne olacaktı? eşlerine ayırdıkları sevgilerini ölüme dek paylaşan iki insan olsaydık. sen bunlara karşı çıkıyorsun. daha fazlasını istiyor, her şeye yıkım getirene kadar rahat etmiyorsun. sonrasında da üzülmüyorsun. kalbin yok, varsa da taştan. çünkü beni bu kadar üzememelisin. bu kadar mutlu olmamalısın en azından. o araba tamircisi de sensin ve erekte duran ben değilim. dudaklarımı küfürbaz küllüklerine benzettiğin için sana kırgınım. bir anlam ifade ediyor mu? neleri öldürdüğünün farkında mısın? gerçek olduğumu kabul edebiliyor musun? sen hiçbir zaman ölmeyeceğini düşünüyorsun. çok şanslı olduğuna inanıyorsun. artık kaldıramıyorum. bir rüyada yaşıyorsun. kimseyi de içeri almıyorsun ama inatla davet etmeye devam ediyorsun. senden nefret ediyorum. tırnaklarından, kulaklarından ve yanağındaki kirpiğinden nefret ediyorum. seni anlayabiliyorum ama inanmıyorsun ki. ne göklere ne de güneşe inanmıyorsun. sevilmek için yaratılmamışsın sen ve bunu biliyorsun. bazı insanları sevmek zordur ve bazı insanların ruhları sevilmek için gereken sağlıktan çok uzaktır. şimdi gözlerimi gözlerine dikeceğim ve sigaramı tekrar yakacağım. daha fazla sana katlanamayacağım ve bir kediden fazlası olduğumu göstereceğim. kendine iyi bak. ne demek istediğini biliyorum. çünkü rüyaların da kuralları vardır ve ben kuralları aklımda tutarım. senin alışkanlıklarını da unutmayacağım. hayır, bekle. bu özel bir an. saygı göstermeliyim. baştan yapalım. kendine iyi bak! bakıyorum, ikimizin de ezber yapması için gereken birkaç saniye kadarcık.