sıkıntı!

29 0 0
                                    

bu sabah uyandığımda kendimi tanıdık bir ağırlık altında buldum. ruhum uyanır uyanmaz sıkılmaya başlamıştı. gün böyle başladığında üzerine fazla düşünmemek, düşüncelere uyanma fırsatı vermeden bir işle uğraşmaya başlamak gerekir. ancak benim boş zamanım boldu ve bir aciliyetim de yoktu. o yüzden ruhumu boğuntuya bıraktım ve kendimi azap dolu bir güne hazırladım. ama dediğim gibi, bu yanlış bir düşüncedir ve çok kolay bir şekilde aksine döndürülebilir. yine de böyle deneyler zihni keskin tutar. bunlar ölüme saygıyla bakmak için gereken küçük ölümlerdir. fark edilebileceği üzere, var olmayan kurallar ve terimler uydurarak deneyime ikna ediyorum sizleri. göz göre göre bildiklerime kulak asmıyorum çünkü insan bazı zamanlarda eskiden bildiklerini unutabilir, bu nedenle hatırlatıcılar icat etmelidir. hatırlatıcılar aynalarda, insanlarda ve göklerde bulunabilir. hatırlatıcıların bu tavırları yüzünden çoğu insan telef olur. üstüne, hatırlatıcılar hatırlandıkça var olur ki bu saçmadır. fakat içinde olduğumuz durum "saçma" gibi kelimeleri kaldırmaz. biz, okur da artık lanetlenmiştir, aklı reddederek çıktığımız bu deneyde kolay kolay akılla uzlaşmayacağız. çünkü bu bir küçük ölümdür ve ölümde akıl az bulunur. akıllı ölümler nadiren ölen için akıllıcadır, ölmeyenler ise ölümleri nadiren akılsızca olarak görürler. öleni kötü olarak anmanın aşağı görünmesi pek çok ölümü ilk bakışta akıllıca görmeye iter insanı. bu nedenlerle, ölmek pek akıllıca görünmemektedir. öbür yanda, ölümle oynamak aklın sınırlarında bir deneyim olduğundan akıllıca ilan edilebilir. yaşamak istiyorsak burada da bdsm bize yardımcı olabilir. erotik ortamlarda oldukça fazla takipçisi bulunan "edging" akımı, olduğu gibi ölüme uygulanabilir ve çok da fazla sorun çıkarmaz. nasıl edging'in hazzı en düşük olan kısmı orgazm ise ölümle oynamanın da en zevksiz kısmının ölümün gerçekleştiği an olacağı sonucuna varabiliriz ve bunu yaparken insan tarihinin orgazma ısrarla "küçük ölüm" demesini destek gösterebiliriz. çünkü insan birçok şeyi ölüme benzetmiştir (orgazm da bunların içindedir ve ilginçtir ki ölümle uykudan daha hızlı bağdaştırılır), bu konu hakkında birinci elden bir görüşe ulaşamamış olmasına rağmen. yine de edging ile ölümcül olayları bağdaştırmak hoştur ve erotizmle ölümü bir görmek doğaldır. en evrensel deneyimlerin ölüm ve erotizm olduğunu düşünmek pek yanlış değildir çünkü.

yazıma ara verdim çünkü güneşin doğduğunu fark ettim. belli ki zamanları karıştırmışım ve deneyimiz sanılandan erken başlamış. sıkıntı hissini gece yaşamak kolaydır çünkü gerçek "küçük ölüm" hemen yanınızdadır ve birçok insan onu yaşamaktadır. asıl zorluk gündüz sıkılmaktır.

parlak! parlak!Where stories live. Discover now