Nu îmi vine sa cred ca eu am făcut asa ceva. Eu care iubesc copii,dar tot o data sa ma și distrez. Eu am acceptat sa fiu bona familiei Diaz. Una dintre cele mai temut. Dar mai ales el. Aaron Diaz cel mai mare mafiot din lume.
De ce am acceptat aceasta oferta? Pentru ca nu ai bani! Foarte drăguț ca mi-ai amintit.
Măcar fac și eu ceva bani pentru ca,ori va trebui sa renovez sau sa ma mut,ori va cădea casa pe mine. Azi pe la 2 vine cineva sa ma ia pentru a avea grija de copilul lui. Sau copii nu știu câți sunt. Nici nu știam ca are.
Acum e 1 jumate,deci am timp sa fac un dus și sa ma schimb. Pun muzica,și îmi fac un dus rece ca gheața. Îmi fac doua codite de eyeliner,ma dau cu rimel. Și plec sa îmi aleg hainele. Am ales un top tip corset,în partea de jos am optat pentru o pereche de pantaloni de dama negri,iar în picioare Saint Laurent. Trebuie sa fac o impresie buna sper doar sa nu aibă copii lui ura pe mine.
Atunci suna cineva la usa,deja știu cine era asa ca iau poșetă și când vreau sa ies dau nas în nas cu el. Cu Aaron Diaz, Doamne sper ca nu visez. Ma scanează din cap pana în picioare.
-Sper ca nu te-ai aranjat asa,doar pentru ca am venit eu. Exact asta am făcut,dar ceea ce nu știam era ca el o sa vina aici. E mult mai frumos pe voi decât în poze. Are o cămașă neagră și pantaloni de costum.-Nici nu știam ca ai sa vii tu,am crezut ca vei pune pe cineva sa ma aducă. El chicoteste și scutura din cap.
-Chiar crezi ca pun pe toată lumea sa facă orice căcat. Ghici ce,nu. Acum întra în mașină Kiara.
Îmi deschide portiera,iar după ce intru eu în mașină,intra și el. Și își pune mana pe piciorul meu. Am vrut sa îi zic dar poate a pus-o din greșeală.______
Va anunț ca vor fi și capitole în care vor vorbi și în alte limbi.
Enjoy (*^-^*)
CITEȘTI
Bona
RomanceCe se întâmplă când cel mai mare și de temut mafiot se îndrăgostește de bona copiilor lui. Kiara e o fire sensibila sau asta a crezut el. A aflat ca are niște traume din copilărie,oare vor avea un final fericit sau sfâșietor?