De la cimitir unde am lăsat florile și am făcut o rugăciune pentru Enzo. Am plecat înapoi la Aadon,care nu a întrat cu mine în cimitir. După ultima interacțiune cu Aaron mie și frica sa mai stau pe lângă el. Nu a mai zis nimic, eu m-am grăbit foarte tare în spre florărie pentru a ma urca in mașină și a pleca de aici.
Aaron ma lăsat ca are niște treaba nu știu unde. Azi pentru ca tot vreau sa ma simt eu bine. Am zis sa gătesc niște paste cu roșii și puți usturoi. Sunt cele mai bune paste. I-am chemat și pe copii care au mâncat și mi-au propus sa dansam în gradina. Mi-au arătat ca au o boxa și o putem scoate afara și putem dansa și distra pana vine Aaron.
__________
Am dansat în gradina,am văzut apusul,am înotat în timp ce se lansa întunericul. Iam dus pe copii la ei în cameră. Când sa ies dau de Diavol. Îmbrăcat la patru ace.
-Te ajut cu ceva? Nici nu mi-a răspuns,deoarece și-a astupat gura cu a mea. Limba lui o cauta pe a mea.
-Ai înotat, corect? Dau din cap,afirmativ. Nu ar trebui sa faci și un dus?
-Ba da,dar de ce.... nici nu apuc sa răspund ca ma trage după el în baie închide ușa cu cheia și începe sa ma sărute pe gât. Se uită cu ochi rugători,pentru a-mi da rochia jos
-Nu trebuie sa ceri! Îmi da rochia jos. Atunci când îmi vede sâni se uimește. Nu am sâni mari dar nici mici.
-Iubito,eu am mai văzut sâni,dar nu asa perfecți ca ai tăi. Aveam un sutien pe mine nici măcar nu a văzut cum arată, nici nu a văzut ca eu am 30% corpul cu tatuajezdar nu îi pasa.
Da drumul la duș și ma trage înăuntrul. Nici nu mi-am dat seama cad sa dezbrăcat,niciodată nu ști care e mișcarea lui. Mai ales ca simt ca mini Aaron nu îi convine ca trebuie sa se mulțumească doar cu privirea. Ma ridica în bratele lui, și începe sa ma spele ca pe un copil mic.
Termina sa ma spele și ia un prosop de pe raft și mi-l pune în capziar pe corb un halat. Ma ridica ca pe o prințesă în brate și ma duce în cameră lui. Închide ușa,apoi o încuie. Ar trebui sa îi zic,înainte sa fie prea târziu.
-Aaron,nu am mai făcut-o! Am zis-o direct fără sa ma gândesc.
-Stiu iubito,fiecare bărbat care a pus vreodată mana pe tine,fără acordul tău putrezește la 5 metri sub pământ. Asa ca o sa o luăm încet.
Ma sărută pe creștet și apoi ma întinde pe pat. Îmi cere permisiunea,iar eu dau din cap ca da. Îmi cere permisiunea sa îmi dea și lenjeria jos. Poate nu e asa cum credeam. Am aprobat fiecare cerere.
El își pune gura în aplicare,și îmi sărută tot gâtul, coboară în jos înspre sâni și vede tatuajul meu cu sabie,îl linge apoi îmi ataca unul dintre sâni cu gura. Mușcă,suge și linge și ma abțin foarte tare sa nu tip când o face.
-Iubito,poți tipa cât vrei. Nimeni nu te poate scăpa de mine sau de ce îți voi face.
Se poate citi sinceritatea pe el. Tratează sâni egali, își coboară mana încet înspre feminitatea mea. O masează încet și începe sa se joace cu clitisorul meu. Baga doua degete înăuntrul meu,iar eu gem de placere. Iar lui îi place pentru ca începe sa ma muște de gat. El își mai baga un deget în mine și începe sa îmi suna gâtul,iar când îmi plăcea mie foarte mult și voiam mai mult. Bate cineva la ușă.-Tati,lui Matty îi este rău! Oh nu,o fi iubirea ceva special,dar pentru copii ăștia mi-aș da viața, îmi aiu repede halatul și plec în urma lui Aaron.
CITEȘTI
Bona
RomanceCe se întâmplă când cel mai mare și de temut mafiot se îndrăgostește de bona copiilor lui. Kiara e o fire sensibila sau asta a crezut el. A aflat ca are niște traume din copilărie,oare vor avea un final fericit sau sfâșietor?