2. Întalnirea

539 22 0
                                    

    Am ajuns la casa lui,care e foarte departe de oraș. Casa lui era pe un munte. Cum intri observi living-ul,iar în stânga bucătăria. Sunt doua uși negre și o ușă transparenta care duce pe terasa. Lângă ea are și un șemineu. Urcăm pe scări s-o am observat ca toate ușile sunt albe mai puțin doua. Una roșie și una neagra. Noi am intrat pe ușa neagra.

       Acesta este biroul lui. Are un perete acoperit cu o bibliotecă,iar în fata bibliotecii se afla biroul lui. Avea un perete făcut doar din sticla și puteai observa orașul. Avea un dulap cu băuturi și o canapea. El ma invita sa stau jos pe scaunul din fata biroul.

        -O sa semnezi aici. Dacă vrei îl citești dacă nu,nu.

       Iau foaia în mana. Wow avem și reguli,săraci copii nu pot avea o viata liberă.

     1. SA NU MANANCE DULCE.
     2. SA NU PLECI DE LÂNGĂ EI.
     3. SA NU ÎI PIERZI.

     -Cât de iresponsabilă ma crezi,încât sa îți pierd copii? Poate am pierdut eu lucruri,dar nu copii.

     -Erai la bar,iar o fata vine la tine și îți spune sa îi faci un cocktail fără alcool. Tu ai pus alcool dar l-ai dat și pe ea.

      -Ce legătură are asta cu asta?ma zăpăcit de tot.

      Alergiile lor,Mattheo e alergic la menta,iar Kira este alergica la nimic. Bona se va muta aici sa fie aproape de copii când tatăl este plecat într-o afacere sau misiune.

      -La partea cu mutatul,trebuie sa ma mut aici? Asta înseamnă să mă duc din nou acasă și iau bagaje,deja ma doare capul.

     -Da,camera ta este pregătită și....,se uită la ceas, bagajele tale sunt înăuntru. Și astăzi am o misiune asa ca poți sa semnezi mai repede sa plec?
____

     Am semnat contractul,și am plecat în camera copiilor. Am aflat de pe contract ca sunt gemeni.

      Când întru în cameră,Aaron sta rezemat de tocul uși. Vad doi copii bruneți și frumoși. Au 4 anișori și sunt extraordinar de frumoși.

      -Bună! Un început bun Kiara,bravo fata. Copii se uita la mine, Mattheo se uita la Kira,apoi vin în fuga și ma îmbrățișează.

      -Ești mult mai frumoasa,decât povestea tati. Deci Aaron ma cunoaște,dar de unde nu știu și nici nu vreau sa știu.

       -Mulțumesc,Mattheo și Kira ma sărută pe obraz,și pleacă înapoi la joaca. Aaron îmi arată cameră apoi pleacă. Ce om ciudat.

BonaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum