11. Prieteni

365 15 2
                                    

      -Noi ce suntem?

    Întreb fără nicio jena. Poate ca suntem doar doi oameni care fac sex. Poate prieteni cu beneficii.

      -Ce crezi ca suntem,dulceață?
Am sperat ca el va răspunde,dar ma lasa pe mine. Ca și cum eu ar trebui sa știu răspunsul.
      
       -Noi doi suntem prieteni.
     Dacă el crede ca suntem un cuplu se înșeala.
 
       -Dulceață, prieteni nu fac sex. Sau se privesc asa.
        -Sa se privească cum?

     Se uita la mine și îmi da drumul din bratele lui. Am timp sa plec? Sigur ca am timp. Ma ridic și fug în cameră mea,pe care o încui cu cheia. Trebuie sa plec de aici. El.. ei nu mai au nevoie de mine. Îmi iau bagajul cheia de la mașină. As fi ieșit pe geam,dar nu pot. Cera mea e la etajul 2. Deschid usa,ma uit sa vad dacă e cineva. Nu e nimeni,cale libera. Fug pana afara,apoi intru în mașină și plec.

       Am sa plec din orașul asta și din tara asta. Am sa ma duc în Spania,dacă nu găsesc un loc de munca potrivit atunci culeg căpșuni. Merg la aeroport, în timp ce merg îmi cumpăr un bilet online spre Spania. Madrid,dacă nu mai sunt bilete,spre spania atunci am sa ma mut în New York. Am găsit bilet spre Spania,deci e bine. Chiar o sa îmi fie dor de ei,de părinți mei,de Enzo chiar și de ea. Dar mai ales de el.

    Am ajuns la aeroport, am un bagaj micuț,deci nu are ce sa se întâmple. Am trecut destul de rapid de controale. Mai sunt 5 minute pana decolează avionul.

     Viata noua,bine ai veni!

    Trebuie sa trec peste toate,câteva ore aici stau,liniștită calma. Mi-am aruncat cartela la tomberon. Vreau sa încep o viata noua,iar la banii pe care i-am strâns în timp ce lucram la Aaron îmi sunt de ajuns pentru 2 luni de zile,sau chiar mai mult. Cred ca ar fi mai bine dacă aș trage un pui de somn.

 
    

BonaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum