4.Sarutul

511 19 0
                                    

Aaron pov:
______________

Nu îmi vine sa cred ce tocmai am văzut.
Kiara,bona copiilor mei a omor doi bărbați de 3 ori mai mari ca ea,cu un pistol. Cine e fata asta cu adevărat?

     E ora 4 dimineața și sunt rupt de oboseala,mai am un pic și adorm pe canapea,dar vesta asta anti-glonț ma deranjează de mor. Ma duc la mine în cameră și dau de o surpriza. Kiara și gemeni dorm în patul meu.

     Pe gemeni îi iau și îi duc la ei în cameră, oare fata asta nu sa gândim ca doarme în patul unui mafiot? Ce gânduri mai am și eu,normal ca știe. Când ajuns din nou în cameră o vad pe Kiara doare pe o parte a patului. Eu îmi iau o pereche de boxeri și niște pantaloni negri de trening.

       Ma schimb și ma pun lângă ea, îmi pun bratul pe talia ei și o strâng la pieptul meu. Ea atunci începe sa se miște agresiv,iar eu nu îi dau drumul. Mormăie ceva.

      -Enzo.....Enzo........ENZOOO. Nuu,nu, te implor nu o face. Începe sa se miște foarte agresiv și sa țipe. Bine ca aceasta cameră e izolatic fonic.

     Se ridica în fund și începe sa plângă, o trag la pieptul meu, iar ea se relaxează. Încerc sa o calmez dar nu îmi ies cuvintele. O strâng la pieptul meu pentru a se simți în siguranță. Ea se relaxează.

    -Șhh... gata a trecut. Spun și o mângâi pe cap. Ea se calmează,aveam pe noptieră un pahar de apa,vrea sa ma ridic sa îl iau,dar nu ma lasă.

    -Te rog nu pleca,nu ma lasă singura. Spune ea plângând. O iau în brate și îi pun picioarele pe talia mea,ca să ma pot ridica și sa mergem în bucătărie.

      -Te rog,nu mai zi la nimeni de coșmarurile mele. Spune ea în timp ce se calmează.

     -Promit,acum bea niște apa și liniștete. Nu voi permite ca cineva sa se atingă de tine.

     Ea se uita la mine, apoi la buzele mele. Bea apa uitându-se la buzele mele. Voi regreta? Nu! Când termina de băut apa. Nu apuca sa facă ce voia ca o sărut ca un nebun.

       O cunosc de câteva luni,iar ea nu știe ca a lucrat la mine și prostul de director a dat-o afara pentru ca a spart un pahar. Apoi lucrase la un bar,l-am cumpărat pentru a ști ca e în siguranță. O vreau tot mai mult. Mai ales acum când știu ce gust au buzele ei.

      -Aaron... o sărut din nou. Nu o las sa vorbească.

     -Hai la somn, princesa. O iau din nou în brate și o duc în cameră. E foarte speciala,iar eu o voi avea. Ea este a mea.

BonaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum