15

310 13 1
                                    

Ajung acasă de la cursa,crezând ca Aaron a plecat. Nu era nimeni în bucătărie. Urc sus și ma duc în baie. Fac un dus lung,cu apa rece. Îmi fac rutina de skincare. Și ma duc în cameră mea.

Când ajung în cameră îl vad stand pe pat așteptând ceva.

-Nu ai plecat?

El se întoarce și se ridica. Vine la mine speriat și ma ia în brate. Ceva ce el nu face. Pun mana pe fruntea lui sa vad dacă e fierbinte. Nu e fierbinte,e rece.

-Câte griji mi-am făcut pentru tine. Dacă mureai în cursa?

Cum naiba știe el unde am fost eu. Și mai important de ce îl strâng în brate. Îi dau drumul. Am văzut un film și vreau sa încerc și eu,dar aici o sa risc puțin dat nu e nimic.

-Sa ma ierți.

-Pentru ...

Nu apuca pentru ca l-am sărutat,iar apoi i-am tras o palma tare peste fata. Și fug repede spre baie. O încui cu cheia. Ce a fost în capul meu? Acum ce o sa se îndrăgostească de mine? Ei da fix. El cel mai mare mafiot. Hahaha ce gluma bună.

Ușa de la baie nu mai exista,iar eu acum sunt luată ca un sac de cartofi și dusa în cameră. Trantita și sarutata cum nu am mai fost de mult.

-Aaron...

Nu pot sa mai fac nimic. Tocmai ce am dezlănțuit Iadul. Începe sa îmi sărute gâtul și sa ma muște puternic de gat.

BonaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum